dus de vraag is...ik wil nu erg graag een verslag schrijven over afgelopen weekend maar er zijn wat probleempjes...
1 ik heb nog niet alles op een rijtje....ben nog wat te chaotisch in mijn herinneringen enzo en dan word het verslag ook chaotisch en dat willen we niet natuurlijk

2 er is zo veel gebeurd en ik wil alles wel vertellen maar heb soms zo een moeite met het verwoorden want...nouja het was zo....appart
3 er zijn ook dingen gebeurd die dus heel speciaal voor mij waren maar...ik ben bang dat andere dat dan niet begrijpen zoals ik het bedoel....want nouja het omschrijven van mijn gevoel ben ik niet de beste in...
maarja....het was zo...speciaal 7th heeft me gewoon echt...zo klein gemaakt enzo en dat was heel appart....ooh god ik merk dat ik nu al chaotisch word...
oke als iemand het nog snapt en me misschien een beetje verder kan helpen graag...ik wil namelijk best graag beginnen....
(lijstje maken heb ik al van kitten gekregen en ben ik inmiddels al mee begonnen het gaat alleen niet zo super snel omdat ik zooooo veel wil vertellen en dan toch denk ik maar wat dingen weg moet laten mar kan niet kiezen wat...)
nouja iig. bedankt alvast...