Hmmm..weegt subbieverraad op tegen behulpzaam zijn naar je collegadominant?
Maar ach, jou kennende begin je er zelf wel eens over tegen hem. Geheel per ongeluk natuurlijk, over dat je zo'n lol had op t forum. En dan vraagt hij natuurlijk 'oh, waarom had je zo'n lol meisje?' en dan ga jij stamelen en weet hij weer genoeg.
Overigens, nu t zo'n zeer doet kun je beter bang zijn voor een KlaarKomVerplichting
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Nee, niiiieeemand heeft hem op MSN natuurlijk. Want niiiieeeemand is ooit ongevraagd in een drie-gesprek gesleurd. Waar het 1 knop is om hem toe te voegen. Bijvoorbeeld.
Maar dat is toch geen subbieverraad? Das een lief jongetje die jouw 7th even helpt door 'm te wijzen op iets dat je in een openbaar draadje hebt gepost. Das toch gewoon lief en behulpzaam enzo??
Als je nu nog pijn hebt betekend het gewoon dat je meer oefening nodig hebt... Ergo...
PS. Voor hen wiens namen ik niet zal noemen (het waren er 9) bedankt voor de PM's. Enne brabbel, als je me nog es een sms'je stuurt dat ik niet naar WS moet gaan, zet er dan even bij welk topic ik vooral vermijden moet... Misschien bedoelde je deze wel.