party/keukenprinses
party/keukenprinses
dat ben i dus absoluut niet! een keukenprinses en zeker niet voor grote groepen en partygangers...kortom... HELLUP!! (nu had ik daar deze keer ook absoluut geen tijd voor hoor, dat scheelt ook wel natuurlijk)
wat zien jullie graag tijdens partys? een buffet.. gewoon hapjes op tafel, zoutjes, zoetigheid, fruit..toastjes/stokbrood... whatever...
spui hier je ideeen, wensen en al dat soort dingen en help mij daarmee beetje op gang?
wat zien jullie graag tijdens partys? een buffet.. gewoon hapjes op tafel, zoutjes, zoetigheid, fruit..toastjes/stokbrood... whatever...
spui hier je ideeen, wensen en al dat soort dingen en help mij daarmee beetje op gang?
- eireann
- Site Admin
Re: party/keukenprinses
Ik beschouw bdsm feestjes als avondjes uit, eerst thuis gewoon avondeten en dan uit. Als ik een avond uit ben heb ik helemaal geen behoefte aan buffetten, ik heb liever een lagere toegangsprijs dan meer betalen voor een buffet waar ik geen honger in heb en niet weet of ik het lekker vind.
Ik vind het bijzonder dat het in Nederland zo standaard is al die buffetten!
Hapjes zou ik wel snappen, je komt immers helemaal niet bij de locatie weg op een fetish feest waar je dat een avond in de stad wel kan. Maar meer dan hapjes (en evt tosties op bestelling ofzo) vind ik eigenlijk overdreven.
Ik vind het bijzonder dat het in Nederland zo standaard is al die buffetten!
Hapjes zou ik wel snappen, je komt immers helemaal niet bij de locatie weg op een fetish feest waar je dat een avond in de stad wel kan. Maar meer dan hapjes (en evt tosties op bestelling ofzo) vind ik eigenlijk overdreven.
**Self Rescuing Princess**
- Sabrina
Iets als tosti's op bestelling vind ik eigenlijk best een goed idee, eireann!
Wat ik graag wil: Vooral zoutjes e.d., wat fruit vind ik ook wel lekker. Verder hoeft 't van mij ook niet zo uitgebreid, als een feestje om een uur of 8 (of later) begint, zoals de Saense Meet, zorg ik zelf wel dat ik voor die tijd gegeten heb
.
Wat ik graag wil: Vooral zoutjes e.d., wat fruit vind ik ook wel lekker. Verder hoeft 't van mij ook niet zo uitgebreid, als een feestje om een uur of 8 (of later) begint, zoals de Saense Meet, zorg ik zelf wel dat ik voor die tijd gegeten heb

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Volgens mij eten de meeste mensen wel thuis voordat ze de deur uit gaan. En als je dan later op de avond trek krijgt is het prima om uit verschillende dingen te kunnen kiezen zoals: fruit(salades), noten, blokjes kaas, zoutjes, chocola, koekjes en gewoon wat neutrale broodjes. En tosti's op aanvraag zijn altijd goed 

Ben ook wel op wat feestjes in Duitslands, Tsjechië en zelfs een verdwaald fetishfeestje in Polen geweest waar het ook normaal was (incl. flat fee zuipen de hele avond). Zelf zit ik er ook niet echt op te wachten, kleine hapjes daarintegen vind ik dan wel weer fijn aangezien ik rond een uur of 2300 - 00:00 altijd wel weer flinke trek begin te krijgen.eireann schreef: Ik vind het bijzonder dat het in Nederland zo standaard is al die buffetten!

Bovendien zie ik ook meestal meer dan de helft van een buffet de /dev/null in gaan wat ik erg erg erg zonde vind.
ik weet dat er ook veel mensen zijn die juist wel wat willen eten, spelen maakt immers ook vaak hongerig.
dus een klein buffet is wel gewenst, maar dat hoeft geen super uitgebreid warm buffet te zijn.
een tafel met lekkere hapjes is immers ook al een buffetje.
vers stokbrood met salades en brie ofzo.
worst, kaas en misschien wat gevulde eitjes.
fruit en eventueel wat knabbel groente.
nootje, chips?
ik zal op dm straks ook een topic hier over starten zodat we ook weten wat de dm gasten lekker vinden
dus een logische vraag van phe want zil graag weten wat haar gasten lekker vinden!
een feest zonder hapjes is ook maar saai en hongerig
dus een klein buffet is wel gewenst, maar dat hoeft geen super uitgebreid warm buffet te zijn.
een tafel met lekkere hapjes is immers ook al een buffetje.
vers stokbrood met salades en brie ofzo.
worst, kaas en misschien wat gevulde eitjes.
fruit en eventueel wat knabbel groente.
nootje, chips?
ik zal op dm straks ook een topic hier over starten zodat we ook weten wat de dm gasten lekker vinden

sjonge wat een vraag zeg, het gaat toch over een (bdsm) feest en dat heeft alles te maken met hapjes.mej.s schreef:Waarom de vraag phedre *wat hebben hapjes met BDSM te maken?*
dus een logische vraag van phe want zil graag weten wat haar gasten lekker vinden!

Waar lees ik dat het gaat om een feest door phedre georganiseerd? Ik lees niet het hele forum hoor. Nu snap ik de vraag pas. Bij VSSM staan in Nijmegen altijd hapjes, leuk maar voor mij hoeft het niet zo. Bij Club Ron gaan ze rond met bitterballen enzo. Als ik naar een gewone kroeg ga staan er wat nootjes op de bar. Dat is genoeg voor mij. Als de hapjes de saaiheid moeten opheffen dan vraag ik me af of je niet de bezoeker wat meer moet aanzetten tot gezelligheidMrsLolSMurfin schreef:sjonge wat een vraag zeg, het gaat toch over een (bdsm) feest en dat heeft alles te maken met hapjes.mej.s schreef:Waarom de vraag phedre *wat hebben hapjes met BDSM te maken?*

Ik heb ook nooit iets gehad met buffetten enzo.
Ik heb dan idd liever een lagere toegangsprijs dan een heel uitgebreid buffet.
Wat kleine snacks op bestelling zoals een tosti, of een rondje bitterballen zoals bij Ron vind ik dan net zo lekker.
Bij een VSSM in A'dam, of zoals voorheen de Smashing Sunday bij de avsh vond ik het anders, daar overlapte het feest etenstijd doordat het middag/avond was. Dán vind ik een buffet iets logisch, maar niet bij een gewoon avond feest. Dan heb ik toch echt al een bord warm eten achter m'n kiezen hoor voor ik de deur uit ga.
Ik heb dan idd liever een lagere toegangsprijs dan een heel uitgebreid buffet.
Wat kleine snacks op bestelling zoals een tosti, of een rondje bitterballen zoals bij Ron vind ik dan net zo lekker.
Bij een VSSM in A'dam, of zoals voorheen de Smashing Sunday bij de avsh vond ik het anders, daar overlapte het feest etenstijd doordat het middag/avond was. Dán vind ik een buffet iets logisch, maar niet bij een gewoon avond feest. Dan heb ik toch echt al een bord warm eten achter m'n kiezen hoor voor ik de deur uit ga.
lol zo bedoelde ik dat niet, want ongezellig is het nooit.mej.s schreef: Als de hapjes de saaiheid moeten opheffen dan vraag ik me af of je niet de bezoeker wat meer moet aanzetten tot gezelligheid:icon_biggrin:
en dat komt niet omdat we ook hapjes krijgen

over het rond gaan met hapjes dat vind ik nou juist weer geen strak plan.
want dat kan problemen opleveren die ik in praktijk heb zien gebeuren.
voorbeeld: een koppel zit samen druk te praten over koetjes en kalfjes ( althans dat lijkt op een afstand zo).
iemand kwam met een schaal hapjes voorbij en houd deze bij het koppel.
opzich is daar niks mis mee, maar wat bleek nou ze zaten in een heftig d/s gesprek en dan is het niet fijn als daar iemand bij komt en vraagt "of je worst lust "

ik zou het dus gewoon op een tafel zetten en wat kleine hapjes op de salontafels of bar ofzo.
- kitten
Zoiets als de Showboat duurt tot 4-5 uur 's nachts. Dan vind ik een 4e maaltijd erg fijn, om vol te kunnen houden. Eigenlijk vind ik het daar dan zelfs te vroeg, dat buffet (11 uur). Rond 1 uur zou beter zijn. Op feesten die voor 2 uur aflopen, zijn wat hapjes genoeg. Iemand die rond loopt met een schaal bitterballen oid. En tosti's op bestelling vind ik ook een goede. De sportkantine hier had broodjes bapao. Lang houdbaar (ingevroren) en een minuutje in de magnetron is zat qua bereiding. Maar dan hebben mensen die echt even behoefte hebben aan een hap, ook een mogelijkheid. 

In dat geval - heeft iemand nog een magnetron en een tosti-apparaat over? 

Ik bedoel, als phe het wat vindt he. Het is niet aan mij om de GBK in te richten. 

een magnetron staat er al, een tostiding en frituurpan zijn toekomstplannen.. tenzij iemand ze idd over heeft...