de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
fantashe

Re: de oneindige vraag

Bericht door fantashe »

Omdat het nu ochtend is, ik mezelf een dag vrij heb gegeven, maar als ik NU verder ga slapen, sta ik straks op met koppijn. Dus beter straks nog even naar bed.

GOEDEMORGEN! :bye:

Ga je nog weg in de meivakantie?
ranting

Bericht door ranting »

Ik heb geen meivakantie. Een vriend van me gaat wel weg, van 1 tot 11 mei. En hij woont in een redelijk swank appartement in Amsterdam (naar mijn maatstaven althans). Waar ik dan kan oppassen. Da's wel lekker. :)

En jij?
fantashe

Bericht door fantashe »

Ik ga lekker van 3 tot 7 mei... paar daagjes Germanië :)

Maar eerst zondag nog even een vriendje te grazen nemen... heb zooooooooooo'n leuk plannetje :mrgreen: :twisted:

Word je wel eens bang van jezelf?
jane

Bericht door jane »

jawellllllllll...... als ik zie vanwaar ik gekomen ben, en waar ik inmiddels al "naartoe" ben gereisd en dat ik nog niet klaar ben met mijn reis dan wordt ik wel eens bang en vraag ik me af waar het zal eindigen.

over welke beroepsgroep heerst het grootste vooroordeel?

(zet ff voor...... boeren zijn lomp..... getuige de opmerking "lompe boer!")
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Schoonmakers misschien? Of toch prostituees... Hoewel accountants en belastingadviseurs vast ook wel tegen vooroordelen aanlopen. :mrgreen:

Wat is het grootste vooroordeel waar je jezelf op hebt betrapt, wat je inmiddels hebt losgelaten?
kitten

Bericht door kitten »

Volgens mij heb ik al mijn vooroordelen nog. :schater:

Even denken... Dat mannen maar 1 ding willen. Dat verschilt toch echt wel sterk van persoon tot persoon.

Hoe vaak koop jij een nieuwe tandenborstel?
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Niet zo vaak, denk 1 keer per jaar zo'n setje van 4 opzetborsteltjes. Koop wel vaak gewone nieuwe tandenborstels, maar dat is dan voor logees die hun tandenborstel vergeten zijn :)

Hoe vaak verschoon jij je bed?
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

kitten schreef:Volgens mij heb ik al mijn vooroordelen nog. :schater:
:schater: :schater: :schater:

Hoe vaak ik mijn bed verschoon verschilt een beetje, net hoe het uitkomt. Ik mik op een keer per week. Soms is het vaker, soms ga ik er overheen.

Hou je van korsetten?
kitten

Bericht door kitten »

Jaaaaa! :static:

Zijn corsetten moeilijk te maken?
oeps2

Bericht door oeps2 »

ja tis moeilijk maar alles is te leren !

wat eet je voor t ontbijt ?
zeb

Bericht door zeb »

Voor het ontbijt slaap ik meestal en eet dan niets. ;) Maar als ik dan besluit wat te eten dan 4 boterhammen vergezeld van 2 mokken koffie.

Moet jij rekening houden met wat je eet ivm je gewicht?
ranting

Bericht door ranting »

Yup. Niet erg ofzo, maar op ik at vroeger echt veel, ook buiten maaltijden om, en daar ben ik echt mee moeten stoppen. Ben een tijdje werkloos geweest, en toen ben ik ook aardig opgezet. Kort daarna gelukkig verhuisd, en met het klussen het gros weer kwijtgeraakt. :mrgreen:

Heb je wel eens gestagedived?
zeb

Bericht door zeb »

Nee, maar wel eens gestagekukeld: ik kroop achter mijn drumstel, verschoof mijn krukje wat naar achteren.....en kukelde zo achterover het podium af. Schopte in de val het hele drumstel omver, kwam gelukkig goed terecht en kon vervolgens na wat stof afkloppen, drums opnieuw neerzetten en schouderklopjes toch aan de slag.

Is muziek een essentieel onderdeel van jouw leven?
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

Ja, ben er mee getrouwd, heb er in gestudeerd, leef me er (passief) in uit.

Welke muziek kan je elke dag ontelbaar keer luisteren/horen?
zeb

Bericht door zeb »

Reggae!! Ik leef reggae, ik maak reggae, ik speel reggae en ik ben reggae. Ook een soort geaardheid zeg maar.
(helaas wordt dit in huiselijke kring niet echt gewaardeerd: opdringerige bas/saai en eentonig)

Verzamel je postzegels? (of iets anders?)
Plaats reactie