De wondere wereld der mobiele techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Yara

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Yara »

Toran schreef:Even een kleine poll..

Als je moet kiezen tussen een HTC touch pro II en een Nokia N97.. Wat kies je?
Ik heb voor de N97 gekozen, bevalt me prima. :)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

tippi heeft de Nokia N97 en ik de HTC touch pro 2...
tippi d'r foon valt al bijna uit elkaar (batterij weigert regelmatig, toetsenbord reageert vaak niet, valt zomaar uit, vastlopers) en die van mij doet het nog prima.

En ik ben geen groot fan van windows mobile... wat bij mij redelijk probleemloos draait.

Daarvoor een stuk of wat blackberries versleten. Prima apparaten, maar meer voor zakelijk gebruik vind ik.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

een blackberry is niet de beste voor internet, klein scherm, geen standaard youtube mogelijkheden. matige camera.

wel erg goed te beveiligen, goedkoop in gebruik data.. prima voor email, door qwerty toetsenbord snel en makkelijk tikken.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
kitten

Bericht door kitten »

Maar dat qwerty toetsenbord heeft de touch pro 2 ook. Dat is namelijk een van mijn eisen geweest, ik wilde wel snel kunnen typen. :) *zwaait vanuit de auto*
nijntje

Bericht door nijntje »

Ik heb een 6700 classic genomen uiteindelijk. De telefoonmeneer was niet blij met mij. Helemaal niet toen ik aangaf ook nog eens m'n belminuten te willen halveren. Maar al met al een prima deal, ik hield toch altijd meer dan de helft van m'n belminuten over. Nu ga ik per maand ruimr 10 euro minder betalen EN ik heb een nieuwe telefoon. Ja ik weet het, het is geen wereldmodel, maar ik kan er prima mee uit de voeten. Het enige internet dat ik erop doe is een beetje ws lezen ;)
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

Toch wel handig zo'n HTC als je even geen internet hebt, usb in pc en hoppa, internet op de pc via de foon.
kitten

Bericht door kitten »

Mijn HTC kan sinds gisteren ook navigeren! Ik raak steeds meer aan 'm gehecht! :inluv:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Handig he :)
**Self Rescuing Princess**
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

nijntje schreef:Ik heb een 6700 classic genomen uiteindelijk. De telefoonmeneer was niet blij met mij. Helemaal niet toen ik aangaf ook nog eens m'n belminuten te willen halveren. Maar al met al een prima deal, ik hield toch altijd meer dan de helft van m'n belminuten over. Nu ga ik per maand ruimr 10 euro minder betalen EN ik heb een nieuwe telefoon. Ja ik weet het, het is geen wereldmodel, maar ik kan er prima mee uit de voeten. Het enige internet dat ik erop doe is een beetje ws lezen ;)
Ze moeten dat commissie systeem maar eens snel afchaffen. Mischien dat ze bij die winkels eens leren wat de woorden 'service', 'klantvriendelijkheid' en 'eerlijk' betekenen. Stond onlangs bij de t-mobilewinkel om mijn abonnement te laten wijzigen naar een sim only. Uiteraard had ik mijn ID-bewijs weer eens vergeten, dus ik vraag of ik het ook thuis online kan regelen. "Nee! Dit product bestaat eigenlijk niet meer, het kan alleen in de winkel worden aangeboden aan bestaande klanten. Beste even terug komen." Thuis toch even gekeken en ik kan gewoon het bewuste abonnement afsluiten. Meneer wilde zijn commissie niet kwijt...
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Chris

Bericht door Chris »

Vind je het gek, je verdient al niks in die winkels en wil je daar iets meer van maken en je overdreven hoge targets halen zodat je er volgende maand ook nog mag werken dan moet je wel.

Ook een reden waarom ik eigenlijk nooit mijn spullen in winkels koop. Wil er niet aan blootgesteld worden danwel geconfronteerd worden met lui die ervoor betaald worden om minder kennis van hun verkochte producten te hebben dan ikzelf.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ja ik vind het gek!

Ik werk ook in een winkel. Waar we service verlenen en uitleg geven en kennis van zaken hebben. Waar we geen commissie krijgen (en het ook niet willen hebben). Waar iedereen even hard meewerkt aan onze eigen internetafdeling. En waar onze baan niet afhangt aan targets,
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Kenners:

Is dit dit een goede aanbieding qua abonnement en i-phone?

En hoe werkt dat dan als je géén apple/mac computer systeem hebt?

Ik wil er misschien ook wel aan, want mijn nokia heeft een tik gehad. (Batterijklepje afgebroken, zit met tape vast).
MILF :grin_ani:
Marcuw

Bericht door Marcuw »

Zelf heb ik een aantal mobiele foons gehad. Meestal Nokia.. Heb zelfs het allereerste bakbeest (een 1610) hier nog liggen - als ie aan een oplader zou liggen zou ie t nog doen ook geloof ik.
Daarnaast een 6085 - die als een soort van sms gateway voor mijn bedrijf (ter ziele) was opgezet - maar dat ding moet nu zo ongeveer aan de oplader blijven hangen en door modificaties via software kan ik zelfs de inbox via de mobiel zelf niet meer benaderen hehe. Van een vriend een HTC variant gekregen met windows mobile 6 - ben ik niet zo fan van - ook die moet bijna continu aan de lader liggen. Voor eigen bedrijf wel mobiel genomen - Samsung Omnia II (I800) - is wel een mooi ding maar hapert soms met wifi verbinding of lijkt niet te reageren op aanrakingen op het touch scherm.

Voor vervanging van de HTC zit ik nu echter te denken om over te stappen op de HTC Desire (Android OS zie http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Desi ... IREbr.html" onclick="window.open(this.href);return false;) - van deze word ook gezegd dat hij beter is dan de Google Nexus!
Enfin - tzt is het gewoon de winkels afstruinen en de apparaatjes ter hand nemen - en dan via internet bestellen.

Tip: er zijn vaak interessante aanbiedingen bij de providers zelf (http://www.vodafone.nl" onclick="window.open(this.href);return false; bijv)
maar er zijn ook resellers die extra's doen (tv, laptop, computer etc)

http://www.ritel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.typhone.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.phonehouse.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gsmmarkt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Vaak kun je op deze sites ook goed mobieltjes vergelijken.
Chris

Bericht door Chris »

Ik weet niet of je ook (veel) data wil gaan gebruiken maar dan zou ik toch echt voor een abbo "speciaal" voor de iPhone gaan.

http://www.t-mobile.nl/iphone/abonnementen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

En met de PC werkt het even goed als met de Mac: Super dus :)

Ook weet ik niet hoeveel tijd je nog hebt maar eind juni komt er een nieuwe aan...
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nah, tijd heb ik zat. Gaat meer over de centen...
MILF :grin_ani:
Plaats reactie