zit/ligkussen!!

Deleted User 178

zit/ligkussen!!

Bericht door Deleted User 178 »

Ik was gister eens wat op internet aan het rondkijken op zoek naar een kussen.. voor mij :mrgreen: .

Mijn eerste idee was een (groot) hondenkussen zodat ik er eventueel ook op kan liggen / slapen..
Bite dacht geloof ik meer aan een fatboy-achtige iets.

Wie heeft er een subbie-kussen thuis? Wat voor iets heb je?

Thnx :)
emma

Re: zit/ligkussen!!

Bericht door emma »

Wij hebben er zelf geeneen, maar bij de VSSM in Nijmegen hebben ze er eentje waar ik echt fan van ben.
Is een hondenkussen bij de Praxis oid vandaan, maar dan wel uit een actie, begreep ik.

En het is een rechthoekig geval van ca 120 x 60 cm, ong. 20 cm dik. En dan gevuld met vergelijkbaar spul dat ook in fatboys zit, van die soort minibolletjes, zodat je het goed onder je kunt vormen.

Ik ben zelf ook op zoek naar iets dergelijks, aangezien dat betreffende kussen in Nijmegen mij elke keer weer erg goed bevalt als ik lig uit te subben.
Alleen nog niet gevonden, helaas.
Deleted User 178

En hoe is die maat?
Hihi

overdreven groot of heb je die ruimte wel nodig om lekker te liggen?
emma

Bericht door emma »

Ik vind hem niet overdreven groot, ik lig er meestal met opgetrokken knietjes op en Q ligt/zit/hangt dan meestal nog op een puntje erbij tegen mij aan.
Deleted User 178

thnx!
Dan weet ik een beetje welke maat ik moet aanhouden. Heb in die richting wel dingen gezien, er hangt wel snel een behoorlijk prijskaartje aan! Zeker als je wat dikker gaat kijken.
JJV

Bericht door JJV »

de xenos had leuke dingen liggen zag ik

net even groter dan gemiddeld
en niet zo dik dat je er afglijdt
~\v/~
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Bedoel je zoiets, Emma?

Ziet er wel comfortabel uit. :)

Ik heb trouwens zo'n groot kussen van de Xenos. Hij is wel aardig om op te knielen, maar de vulling is nogal light weight. Hij is niet zo comfy of stevig dat ik het prettig vind om er langere tijd op te zitten. Hij zou voor mij te klein zijn om op te liggen, maar het scheelt ook hoe klein je je comfortabel kunt opvouwen, natuurlijk. :)
Deleted User 178

kan me niet herrinneren dat ik bij de xenos vorige week zulke grote kussens gezien heb. Hihi..
Ben wel echt op zoek naar iets waar ik ook op kan hangen/liggen.

Die kussen van die link heb ik idd ook naar gekeken. Zoiets heb ik in gedachte.
Reza

Bericht door Reza »

Ik heb zelf zo'n schaapkleedje van de Ikea (wat ik bijna nooit gebruik), maar misschien een middenweg tussen een hondenkussen en een gewone fatboy is de fatboy island. Die heeft wel wat weg van een extra large hondenkussen vind ik :)
puppysjors

Bericht door puppysjors »

Ik heb er twee... hihi

Een fatboy, maar dan van een goedkoper merk, bij de kwantum vandaan geloof ik. hij ligt wel fijn, maar moet vaak opgeschud worden.

En voor in de kooi heb ik een puppykussen:
Afbeelding
, maar dan in de maat van mijn bench.

Ik weet niet hoe groot jij bent, maar beide kussens zijn niet gemaakt om languit te liggen. Als er geen kooi omheen zit kun je natuurlijk wel je benen erlangs leggen voor enig comfort.

Oh enne veel plezier met lang logeren :static:
emma

Bericht door emma »

Ravelijne schreef:Bedoel je zoiets, Emma?

Ziet er wel comfortabel uit. :)

Ik heb trouwens zo'n groot kussen van de Xenos. Hij is wel aardig om op te knielen, maar de vulling is nogal light weight. Hij is niet zo comfy of stevig dat ik het prettig vind om er langere tijd op te zitten. Hij zou voor mij te klein zijn om op te liggen, maar het scheelt ook hoe klein je je comfortabel kunt opvouwen, natuurlijk. :)
Beetje late reactie, maar dat lijkt er inderdaad wel op. Alleen is die in Nijmegen van een soort glad spul aan de buitenkant, nepleer oid, wat makkelijk te reinigen is. Die is dus niet van canvas.
artemis

Bericht door artemis »

Ik heb deze:
http://www.kadoshop.nu/shop/interieur/s ... mini-basic" onclick="window.open(this.href);return false;
Alleen dan wel in het zwart.
Ik heb hem toen gekocht bij de ALDI en er zijn ook grotere versies.
Hij bevalt me prima en kan er een hele avond op zitten zonder last te krijgen van zere of slapende lichaamsdelen.
mej.s

Bericht door mej.s »

Alleen vandaag in de aanbieding. Een zitzak in rose of blauw > http://www.onedayforher.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Misschien zo eentje <3<3

Afbeelding
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

:shock: That one has tessie's name written all over it!!!
MILF :grin_ani:
Gesloten