koffiedate topic
- Sabrina
Re: koffiedate topic
*plekje gepikt*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Mag ik? Mag ik ook?
Dan ga ik voor koffie natuurlijk! *gruwelijk verslaafd is*
(zit al drie dagen aan thee met honing ivm keelpijn)
Ik heb wrschlk gewoon eens een dagje geen kinderen, dus yes yes dan ga ik graag leuten met jullie

Dan ga ik voor koffie natuurlijk! *gruwelijk verslaafd is*
(zit al drie dagen aan thee met honing ivm keelpijn)
Ik heb wrschlk gewoon eens een dagje geen kinderen, dus yes yes dan ga ik graag leuten met jullie

- Ravelijne
Ja, lijkt me dat dat wel moet passen, nog. Heeft een van de andere mensen nog een plus-één die mee wil? Kitten, Nimueh, Bites? Daarna zit het wel echt vol, denk ik, als ik niet echt met meubels wil gaan sjouwen. 

- kitten
Ik ben maar een misschien hoor. 

- Ravelijne
Even kijken tegen die tijd, dan. 

- Ravelijne
Ik zit net te denken dat als er meer mensen willen komen, we ook net zo goed wel ergens wat kunnen gaan drinken met zijn allen, duh! :icon_biggrin: Dan speel ik een volgende keer wel weer gastvrouw. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd hoor. 

Ja, eigenlijk, lol
niet aan gedacht! Komt dus allemaal in orde :icon_biggrin:

- Sabrina
Nadeel van ergens wat gaan drinken, is dat 't vaak met parkeren wat moeilijker is. Maar klinkt als een goed plan, hoor
. Als we maar op tijd weten waar we heen moeten
. Anders even het aantal afwachten en dan de knoop doorhakken, Ravelijne?

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Ravelijne
Ja, nog anderhalve week.
Als het elders wordt, vind we vast wel een goeie plek. Werkt de Bubble Tea plek voor jou, Sabrina? 

Je kunt altijd bij mij parkeren (gratis en voor niets), maar... is wel op een halfuur met de tram van het centrum af (klopt deze zin nog wel?)
- Sabrina
*denkt* Dat was toen na de SM-rechter meet toch? Ik weet dat we toen dachten te parkeren, en er vervolgens achter kwamen dat 't hartje Amsterdam was. Dat was een dure film
.
Maar als 't in de stad zou zijn, parkeren we wel in de P+R in de ArenA. Dat komt wel goed
.

Maar als 't in de stad zou zijn, parkeren we wel in de P+R in de ArenA. Dat komt wel goed

Ehmm........,
Is er nog plek voor een jonge heer met goede manieren en liefhebber van esprezzo en versgeperst vruchtsap ?
ciao......
Is er nog plek voor een jonge heer met goede manieren en liefhebber van esprezzo en versgeperst vruchtsap ?
ciao......
- Ravelijne
Misschien tijd om een lijstje bij te gaan houden. Blijft het een klein gezelschap, dan wordt het chez Ravelijne. Als het meer dan een man of 7 wordt, zoeken we een andere locatie op. Mijn suggestie is Bloemies, dat was ontzettend gezellig met de Valentijn Bubble Tea Meet vorig jaar. Maar als iemand een beter idee heeft, laat het horen! 
Ik doe een poging tot een lijstje. Verbeter en vul aan!
Pinksterzondag, 23 Mei, ergens in de middag op nader te bepalen locatie in Amsterdam:
Zeker
Nimueh
Ravelijne
Bitemarks
Sabrina & Romanticide
Colet
Barehandspankin
Misschien
kitten

Ik doe een poging tot een lijstje. Verbeter en vul aan!
Pinksterzondag, 23 Mei, ergens in de middag op nader te bepalen locatie in Amsterdam:
Zeker
Nimueh
Ravelijne
Bitemarks
Sabrina & Romanticide
Colet
Barehandspankin
Misschien
kitten