OT: Was het niet een zaadloos bericht?
vr apr 23, 2010 9:41 pm
your avatar says it all you littlle stud !
Re: KKV!
bitemarks schreef:
Mededeling
Loos bericht van barehandspanking en reacties daarop zijn verwijderd
zucht. Wat een strijd tegenwoordig op het forum. Hard tegen....dingen in rode kaders.
(ik heb "het/de issue wel gemist natuurlijk)
Een loos bericht van jou. Want jij bent niet iemand die haar nog iets oplegt, alsof je dat zelfs maar ooit was. Het is alleen maar bedoeld om haar te zuigen, en dat is laag. Stop ermee, dan dus.barehandspankin schreef:Re: KKV!
bitemarks schreef:
Mededeling
Loos bericht van barehandspanking en reacties daarop zijn verwijderd
zucht. Wat een strijd tegenwoordig op het forum. Hard tegen....dingen in rode kaders.
(ik heb "het/de issue wel gemist natuurlijk)
zo loos was het niet heb daarstraks van haar begrepen dat ze hier post, zegt genoeg denk ik !
dus......................................................zeggen jullie t' maar.
Ja, tenminste als je het zo bedoelt als ik opvat: wel masturberen, niet KK?mea schreef:Zucht... Heb een week KKV, geef dan maar een KKverplichting, maar ja heb het verdient...
Heeft iemand trouwens iets aan het spelen mag, kk niet? Ik heb daar het karakter niet voor dus beschouw het maar een weekje als mijn verboden zone...
Ik realiseer me hoe het eruit moet zien, als ik dat zo schrijf, en toch: binnen wat G en ik delen past het uitstekend. Dit was een experiment met heel veel opdrachten, verhalen, verslagen, mindplay zonder enige ontmoeting (hij zat aan de andere kant van de wereld). Jaagt de spanning enorm aan en als het dan eindelijk mag.............mea schreef:@ juliet => 3 weken moeten masturberen en niet mogen klaarkomen, hellup!