KKV!

Gesloten
YOY

Re: KKV!

Bericht door YOY »

OT: Was het niet een zaadloos bericht?

vr apr 23, 2010 9:41 pm

your avatar says it all you littlle stud !
YOY

Bericht door YOY »

bitemarks schreef:
Mededeling

Loos bericht van barehandspanking en reacties daarop zijn verwijderd

zucht. Wat een strijd tegenwoordig op het forum. Hard tegen....dingen in rode kaders.
(ik heb "het/de issue wel gemist natuurlijk)

zo loos was het niet heb daarstraks van haar begrepen dat ze hier post, zegt genoeg denk ik !
dus......................................................zeggen jullie t' maar.
Nadia

Bericht door Nadia »

barehandspankin schreef:
bitemarks schreef:
Mededeling

Loos bericht van barehandspanking en reacties daarop zijn verwijderd

zucht. Wat een strijd tegenwoordig op het forum. Hard tegen....dingen in rode kaders.
(ik heb "het/de issue wel gemist natuurlijk)

zo loos was het niet heb daarstraks van haar begrepen dat ze hier post, zegt genoeg denk ik !
dus......................................................zeggen jullie t' maar.
Een loos bericht van jou. Want jij bent niet iemand die haar nog iets oplegt, alsof je dat zelfs maar ooit was. Het is alleen maar bedoeld om haar te zuigen, en dat is laag. Stop ermee, dan dus.
YOY

Bericht door YOY »

@Nadia : bedankt je hebt mij hiermee geholpen (en dit meen ik echt)

verder was ik al heel lang in m'n hoofd ermee bezig, maar heb het zojuist ook tegen haar uitgesproken :Ik ben degene die de fouten gemaakt heeft en ik hou nog steeds van haar vanuit heel mijn hart !

bedankt Nadia!

....en nu hou ik erover op !
juliet

Bericht door juliet »

mea schreef:Zucht... Heb een week KKV, geef dan maar een KKverplichting, maar ja heb het verdient...

Heeft iemand trouwens iets aan het spelen mag, kk niet? Ik heb daar het karakter niet voor dus beschouw het maar een weekje als mijn verboden zone...
Ja, tenminste als je het zo bedoelt als ik opvat: wel masturberen, niet KK?
Ik kreeg onlangs de opdracht om in gradaties opgewonden te raken, maar mocht (soms nét) niet klaarkomen. Moet zeggen: daar leer je veel van, wat betreft zelfbeheersing........was zeker niet vervelend, wel lastig. Het waren 3 lange, maar intense weken, die gelukkig/helaas nu voorbij zijn!
mea

Bericht door mea »

@ juliet => 3 weken moeten masturberen en niet mogen klaarkomen, hellup! :omg:
juliet

Bericht door juliet »

mea schreef:@ juliet => 3 weken moeten masturberen en niet mogen klaarkomen, hellup! :omg:
Ik realiseer me hoe het eruit moet zien, als ik dat zo schrijf, en toch: binnen wat G en ik delen past het uitstekend. Dit was een experiment met heel veel opdrachten, verhalen, verslagen, mindplay zonder enige ontmoeting (hij zat aan de andere kant van de wereld). Jaagt de spanning enorm aan en als het dan eindelijk mag............. :inluv:
Kiyan

Bericht door Kiyan »

Zo'n lang tijd een KKV creeert een behoorlijk spanningsveld kan ik me zo voorstellen. Een waarin van alles gebeurt. Op afstand welliswaar. Maar dat zegt niets over de intensiteit van zoiets. Over de bijzondere band die jullie blijkbaar met elkaar hebben des te meer. Wat geweldig dat jullie dit samen hebben kunnen doen. Wat is jou daarvan nu het meest bijgebleven?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

zijn de drie weken al afgelopen juliet? (heb ik overheen gelezen misschien)
**Self Rescuing Princess**
juliet

Bericht door juliet »

Het meest indrukwekkend van deze interactie is dat we:
* in staat zijn om op zo grote afstand, en simpelweg met 1 mail per dag de connectie zo massief te beleven, van beide kanten overigens; je zit 1000% in elkaars hoofd als je een opdracht geeft of krijgt
*prima in abstinentie (ook beide, maar dat wist ik uiteraard niet :bloos: )of misschien wel juist door af te zien van orgasme geen frustratie of gemis voelen. Je ontzegt je iets/ laat je iets ontzeggen, wat blijkbaar niet meer is dan een klein onderdeeltje.

Ja de 3 weken zijn vorige week vrijdag geëindigd met een afspraak. Geen expliciet spel, maar de elementen zijn altijd aanwezig; onze dates zijn altijd vanille *met* .
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

*veegt hier het stof eens weg*
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

*geeft jongetje een hand*
is ook wel beetje genieten eh ;)
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Inmiddels alweer 12 dagen en de frustratie begint best wel merkbaar te worden :)
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Kiyan

Bericht door Kiyan »

Jongetje? Is er dan nog iets anders dan frustratie?
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

ow :)
Ik heb het altijd behalve als ik bij mijn D ben. Ale gaat niet eeuwig zo zijn, maar voorlopig nog wel. Gemiddeld om de 14dagen dus "relief". En eigenlijk maakt dat het net erger :)
Gesloten