nieuwsgierig dus

Gesloten
Sunshinewoman

nieuwsgierig dus

Bericht door Sunshinewoman »

Hai,

Na een doorverwijzing naar deze site, heb ik me vrij snel aangemeld door de interessante verhalen die ik hier tegen kwam.
Ik heb een relatie van 5 jaar maar ben op dit gebied nog een echte beginner. Een tijd geleden heb ik mijn voorkeur voor domineren ontdekt. Mijn vriend neigt juist meer naar de sub kant dus dit komt goed uit om verder te experimenteren! Dit willen wij allebei maar het is vrij lastig doordat we er allebei geen / erg weinig ervaring mee hebben. Ik ben dus ( zoals de topic titel al zegt) erg nieuwsgierig naar voorbeelden, het liefst concrete. Ik wil hem teasen etc maar (nog) niet te hard van stapel lopen. Ik vind al heel veel interessants op het forum en op andere sites maar wilde toch vragen of jullie nog echte "beginnertips" hebben?

Ik wil hem binnenkort namelijk eens goed verrassen...(overdonderen!!)

Alvast bedankt! Sunshinewoman

Ik plaats hem hier nog een keer na een tip van een medeforummer!
kitten

Re: nieuwsgierig dus

Bericht door kitten »

:static:

Nou, de blinddoek dus! Als je twijfelt of stuntelt, issie nog steeds onder de indruk. 8-)

Ennuh...

Mja...

welke kant liggen je interesses op? Je vraag is zo breed!
JJV

Bericht door JJV »

;) denk dat t antwoord ook is kitten: praten praten praten
.. dan wat proberen
dan weer verder praten praten

jouw ideeën.. zijn ideeën .. jullie mogelijkheden.. ervaringen.. voor.. na.. tijdens..

en hier en daar wat lezen en laten lezen
kom je vast de hoogte en diepte punten wel tegen
~\v/~
Sunshinewoman

ja ik ben al gewezen op verschillende lijsten die we kunnen invullen om een beetje een idee te krijgen wat we wel (of juist niet) willen! Heel handig, helaas nog niet aan toe gekomen ;)

En ik snap dat mijn vraag erg breed is maar ik heb zelf natuurlijk nog niet echt een idee wat ik (/wij) echt zie zitten. Vandaar dat ik op zoek ben naar (vele) ideeën om zo er achter te komen! Ik persoonlijk vind het heel spannend om de volledige controle te hebben en te kunnen doen wat ik met hem wil etc. Ik wil dit graag ontdekken, misschien door middel van opdrachten (al wat meer over gelezen!) dit uitvinden, zijn reactie hierop moet ik natuurlijk ook maar afwachten ;)

in ieder geval (alvast) bedankt voor het meedenken!
JJV

Bericht door JJV »

ik heb toevallig gister iemand een voorstel gedaan . waar een niet nader te noemen persoon helemaal wild van werd
bij't idee alleen al
en bij uitvoering al helemaal

de persoon die ik't gister voorstelde verblikte of verbloosde er niet onder

terwijl andere dingen bij beide personen wèl tot opwinding kunnen leiden
sommige dingen zijn èrg persoonlijk
~\v/~
zeb

Bericht door zeb »

He Sunshinewoman! Dat is de daad bij het woord voegen, je bent goed bezig. :devilish: Een vrouw van woorden (vragen) en daden, je vriend boft maar. Ik zal binnenkort nog eens zien of er nog wat concreets in mijn hoed zit.
Veel plezier hier!
Sunshinewoman

ja zeb, ik kon het niet laten ;)
phedre

Bericht door phedre »

lezen! verhalen, persoonlijke paginas, verslagen. Gebruik ze als bespreek-item maar haal er ook uit wat je wel leuk vindt en laat links liggen wat je niks vindt...
en als je durft... chat en meetings.... irl praat het vaak zoveel makkelijker dan via mail/forum, je zit dingen anders of irl gebeuren...
KimDeal

Bericht door KimDeal »

hoi ! hier ook een Dom-starter... ook nog weinig ervaring maarrrr sinds mn nieuwe lief..... hij is sub (al lang..) en laat me steeds stukje bij beetje mezelf ontdekken in deze nieuwe ervaring. Moet zeggen dat het me behoorlijk triggert en ik me wel kan vinden in deze nieuwe manier van elkaar liefhebben, ontdekken en genieten. Zo geniet ik ook weer meer van mezelf..

Ben dus ook nieuw en nieuwsgierig dus ga ik heerlijk hier lezen op het forum.
(kwam hier ook via het vivaforum....)
doeg!
Gesloten