Vrolijk!
- kitten
Re: Vrolijk!
Kom die roze koek nou maar brengen!

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."
- Voleuse
Nogggg maar een hoofdstuk samenvatten en ik ben klaar voor mijn tentamen :smiley_panic:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Sabrina
Ik heb mijn hugeass assessmentportfolio af volgens mij!
35 pagina's aan bewijzen, competenties en heel veel gebláát, maar ik heb 't wel af! :icon_biggrin:
35 pagina's aan bewijzen, competenties en heel veel gebláát, maar ik heb 't wel af! :icon_biggrin:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- miss_meeko
Ik ben vrolijk omdat we morgen naar Guus Meeuwis gaan
, helemaal in het oranje
En nog maar 2 daagjes daarna werken en dan heb ik 3 weken vakantie (Toran iets langer nog werken en maar 1 weekje vakantie
).
En ik ben ook heeeeeeeel vrolijk omdat ik zojuist een midweekje weg heb geboekt naar een (volgens de site) leuk vakantiepark "het dierenbos" in Brabant, waar we heerlijk van 21 t/m 25 juni gaan vertoeven
Kortom, heel vrolijk en veel te wakker om te gaan slapen, maar toch maar een poging doen
En nog maar 2 daagjes daarna werken en dan heb ik 3 weken vakantie (Toran iets langer nog werken en maar 1 weekje vakantie
Kortom, heel vrolijk en veel te wakker om te gaan slapen, maar toch maar een poging doen
- juffie
- Site Admin
Ik ben vrolijk omdat ik een nieuwe outfit heb gekocht die kan voor casual... nette juf, maar met een paar kleine aanpassingen (lees: meer knoopjes open en rokje hoger optrekken) ook voor naughty juf. (Ook zo fotootjes gemaakt in het pashokje. Had dikke schik in mijn eentje.
)
Yes, heb kleren voor vrijdag voor het next feest!
Sowieso... zin in aanstaand weekend!!!
Yes, heb kleren voor vrijdag voor het next feest!
Sowieso... zin in aanstaand weekend!!!
MILF 
- eireann
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
- Mack
Een heerlijk weekend in Berlijn gehad(en Berlijn is tof!), op een fetish-tango-party de "TwistedTango" show met aniku gedanst, en nou mogen we in het in Hamburg het nog eens overdoen. 
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Mack
Nee, maar wel een filmpje van de modeshow in rotterdam.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bzh-9ecUOMI[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bzh-9ecUOMI[/youtube]
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
-
Gilraen^
Ik wist dat ik best zo bijdehand mocht zijn om te vragen. Macks filmpje maakt me vrolijk!