wie is sterker, mijn verlangen of Ik?

labrie

Re: wie is sterker, mijn verlangen of Ik?

Bericht door labrie »

hey brabbeldasje

Ik herken heel goed wat jij bedoelt, (tenminste dat denk ik) zit momenteel ook even in een dipje. Lees verder niks over een relatie, dus denk dat dit een verschil is tussen ons. Mijn vriend heeft zoverre je kan spreken van nature, niet echt wat met sm. Een tijdje geleden stonden we op het punt uit elkaar te gaan omdat ik gek werd van mijzelf. Indirect wordt ik gek van hem, hij geeft mij niet wat ik zo nodig heb, maar ga er ook niet zelf letterlijk om vragen en blijf denken je weet toch wel wat ik wil?

Op het moment dat dit gebeurt kunnen we al moeilijker spelen omdat ik gewoon geirriteerd ben en sacherijnig omdat het te lang heeft geduurd. Ik heb zelf geen idee hoe hier mee om te gaan, en denk ook niet dat joun methode werkt voor mij. Ik heb het gewoon nodig, als ik stuiter moet het gewoon een keer gebeuren omdat het anders mijn dagelijks leven gaat beinvloeden. Jank om alles en niet, schreeuw om alles en op alles en alle deuren die in mijn weg staan kunnen een trap krijgen.

Misschien heb jij nog wel tips voor mij aangezien dit ook niet de beste manier is. Misschien gewoon structureel spelen? maar dan kom ik bij het punt dat het meestal van mij af moet komen. Ik weet dat hij het deels voor mij doet, maar er zelf ook opgewonden van wordt.Het verschil is alleen dat ik het echt nodig heb voor mijn gevoel. Want als we dan hebben gespeeld is de sfeer in huis ook gelijk anders. Maar wil graag dat hij ook wat vaker het initiatief neemt, en wat langer speelt, en wat meer variaties zoekt... ik weet praten praten praten, maar dan krijg ik het gevoel dat ik hem iets opleg, en dat werkt ook weer niet....

Sorry als het niet de gepaste reactie is op joun bericht brabbeldasje maar toen ik eenmaal begon met typen :mrgreen: kwam alles er aan

groetjes
JerryM

Bericht door JerryM »

labrie schreef:maar ga er ook niet zelf letterlijk om vragen en blijf denken je weet toch wel wat ik wil?
Helderziendheid bestaat niet.

Buiten je relatie iets zoeken als i het zelf alleen maar na vragen voor je doet, en jij het niet (te veel) wilt vragen.

Of een vaste dag (/week of /maand) afspreken, doet i de rest van de tijd gewoon waar i zin in heeft. Dan kan je daar zo enthousiast als je wilt naar uitkijken, mss krijgt i dan wel een idee dat je die dag toch wel heel erg leuk vindt.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
labrie

Bericht door labrie »

1 dankjewel dat met die vaste dag is een goed idee, en ga ik even bespreekbaar stellen deze week..

2 snap dat hij niet helderziend heeft, maar probeer toch altijd zo veel mogelijk hints te geven....
toen ik dat fototje had laten zien met het doggie-apparaat en gevraagd of we zelf ook niet zoiets konden maken dacht ik toch dat de boodschap over was...

3 heb ik zitten te denken om gewoon de dingen die mij opwinden op te schrijven in simpele termen zoals in de sublijst... maar ook deze heb ik hem laten lezen na deze zelf ingevuld te hebben..

4 hoe blijf ik hem nou gemotiveerd houden, want het ging een paar weken super op dat gebied... veel kleine dingetjes die het bij mij echt doen.... zoals op de grond zitten,, met 1 hand in de boeien slapen.. drinken voor hem maken enz... maar dit lijkt nu weer een btje af te zwakken...
Wever

Bericht door Wever »

JerryM schreef:
labrie schreef:maar ga er ook niet zelf letterlijk om vragen en blijf denken je weet toch wel wat ik wil?
Helderziendheid bestaat niet.

Buiten je relatie iets zoeken als i het zelf alleen maar na vragen voor je doet, en jij het niet (te veel) wilt vragen.

Of een vaste dag (/week of /maand) afspreken, doet i de rest van de tijd gewoon waar i zin in heeft. Dan kan je daar zo enthousiast als je wilt naar uitkijken, mss krijgt i dan wel een idee dat je die dag toch wel heel erg leuk vindt.
Erg mooie post, Jerry. Ik wilde dat van helderziendheid ook opmerken, en ook dat afspreken van een vast tijdstip wilde ik naar voren dragen.
Buiten de relatie iets zoeken is ook niet slecht, maar IMO een laatste redmiddel. :)
labrie schreef:2 snap dat hij niet helderziend heeft, maar probeer toch altijd zo veel mogelijk hints te geven....
toen ik dat fototje had laten zien met het doggie-apparaat en gevraagd of we zelf ook niet zoiets konden maken dacht ik toch dat de boodschap over was...

...

4 hoe blijf ik hem nou gemotiveerd houden, want het ging een paar weken super op dat gebied... veel kleine dingetjes die het bij mij echt doen.... zoals op de grond zitten,, met 1 hand in de boeien slapen.. drinken voor hem maken enz... maar dit lijkt nu weer een btje af te zwakken...
2. sorry, maar mannen zitten zo niet in elkaar. Je moet niet veel hints geven. Je moet niet duidelijke hints geven. Je moet gewoon GEEN hints geven en er rechtstreeks naar vragen. Op het gebied van hints zijn mannen zo onnozel als het achtereind van een koe en zo blind als een mol. En we hebben nooit iets anders beweerd!
Ja, ik begrijp dat dat moeilijk is. Ja, ik begrijp dat dat niet is wat je wil. Ik vrees alleen dat het een voldongen feit is.

4. wat is jouw feedback erop? weet hij dat je het lekker vindt? praat je erover hoe lekker je het vindt?
En ook hier: zie 2.
(het enige verschil zou ik zeggen dat het in dit scenario niet exclusief voor mannen geldt: tenminste mijn vriendin en D heeft het nodig dat ik af en toe rechtuit zeg wat ik wil, nodig heb, dat ik wat plaag, uitdaag en al dat soort dingen...zodra ik achterover ga zitten wachten tot zij me komt misbruiken wordt het vrij snel minder heftig)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wever schreef: 2. sorry, maar mannen zitten zo niet in elkaar. Je moet niet veel hints geven. Je moet niet duidelijke hints geven. Je moet gewoon GEEN hints geven en er rechtstreeks naar vragen. Op het gebied van hints zijn mannen zo onnozel als het achtereind van een koe en zo blind als een mol. En we hebben nooit iets anders beweerd!
Ja, ik begrijp dat dat moeilijk is. Ja, ik begrijp dat dat niet is wat je wil. Ik vrees alleen dat het een voldongen feit is.
Hear! Hear!!! :mrgreen:

(En ja, dingen uitspreken tegen mannen werkt echt! Hints niet.)
Als je bang bent voor toppen from the bottom ofzo, screw it! Ik zit daar dus echt niet mee. En er is in mijn ogen een subtiel verschil tussen: 'Ik zou willen dat je me *NU* anaal neemt', of in een casual gesprekje een keer laten vallen: 'Ik ben best nieuwsgierig naar anale seks...'

Anderzijds... in die casual gesprekjes heb ik ook al menigmaal een gigantische kuil voor mezelf gegraven. Ikke met mijn grote bek en een speelmaatje met een ijzersterk geheugen... :shutup: ;)
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

En toch wil ik het tegenspreken. Misschien geldt het niet voor labrie's man, maar jongetje kan écht wel een hint begrijpen. Mannen zijn nu ook weer niet achterlijk hoor! Duidelijkheid voor alles, zeker, en als een hint niet helpt, dan is "letterlijk vertellen" absoluut het proberen waard. Maar ik mis een hint even vaak als jongetje dat doet en het "wij mannen begrijpen hints niet" komt voor mij meer over als gemakzucht om geen moeite te hoeven doen de ander uit jezelf een beetje te proberen begrijpen...

Off topic. Excuus.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik denk dat je sowieso er niet van uit moet gaan dat iemand een hint 'wel begrepen heeft'. Geslacht maakt daarbij niet zo uit (al schuilt in elk stereotype wel een kern van waarheid volgensmij, anders zou het nooit zo wijdverspreid zijn :P)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

*deelt de mening ook dat hints geven niet werkt.. *

Als je iets wilt.. gewoon vragen.. ben nooit een Hints persoon geweest.. gewoon rechttoe rechtaan...
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
kitten

Bericht door kitten »

Oh kom op, jij hebt al zat hints van mij prima opgepakt!
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

dat bedoel ik.. gewoon rechttoe.. rechtaan een compliment geven... dat komt duidelijk over... :mrgreen:

Nee maar serieus... soms pak ik hints idd wel snel op.. maar soms heb ik het idee dat hints bij mij gewoon niet werken of dat ze bij mij volkomen verkeerd overkomen.. ik weet liever waar ik aan toe ben.. en natuurlijk snap ik sommige hints wel.. maar die zijn dan ook wel erg duidelijk... :P
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
kitten

Bericht door kitten »

Dat zeg ik, het is gewoon gemakszucht. Ik ben all for open communicatie hoor! Maar als we alles bot zouden zeggen, gaat het ook niet leuker worden, is mijn mening.

Inmiddels zijn wel wel veeeeerrr afgedwaald van het topic, via voetbal, wel of geen naakte mannen, labrie die een poging deed terug on topic te reageren, naar hints... zijnde dat brabbel bijna 3 maanden zonder sex en zonder spelen gaat doen. :)
Wever

Bericht door Wever »

kitten schreef:En toch wil ik het tegenspreken. Misschien geldt het niet voor labrie's man, maar jongetje kan écht wel een hint begrijpen. Mannen zijn nu ook weer niet achterlijk hoor! Duidelijkheid voor alles, zeker, en als een hint niet helpt, dan is "letterlijk vertellen" absoluut het proberen waard. Maar ik mis een hint even vaak als jongetje dat doet en het "wij mannen begrijpen hints niet" komt voor mij meer over als gemakzucht om geen moeite te hoeven doen de ander uit jezelf een beetje te proberen begrijpen...
Ik wilde vooral erg duidelijk maken dat mannen het "letterlijk vertellen" prefereren. :)
kitten

Bericht door kitten »

En ik wilde duidelijk maken dat je niet zo kunt generaliseren. :) En dat vrouwen daarin niet anders zijn. :)
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

*zucht* dit is moeilijker dan ik dacht, even een update?

gister lekker gewandelt in het bos met 7th, en (per ongeluk dus dat telt niet :P ) mezelf gemept met een snake ... zo ene ding kan je vooruit slaan...had er alleen niet op gerekend dat die ook weer terug kwam.

nouja dat was verder allemaal heel gezellig, NIET gespeeld...*zucht* erg moeilijk allemaal maar afgezien van de nodige plagerijtjes....wel volgehouden.
toen de seanse meet...

ooh man wat was dat moeilijk, geplaagd worden is leuk maar heel moeilijk om te weerstaan.
Toran en Meeko (2 schatten van mensen) plaagde er flink oplos en mag ik eerlijk toegeven dat dat me niet....niks deed, zeg maar.

maar oke, ook al stond ik zelf niet echt achter die keuze....toch volgehouden omdat andere er gelukkig nog wel vertrouwen in hadden dat ik het kon...ik ietsje minder.

alleen zorgen dat soort dingen wel weer voor stress...gelukkig na een wat moeilijke start toch nog een heerlijke nacht gehad :)
vanmiddag weer met de trein terug en ook nog de hele reis liggen maffen, zucht ik word hier wel moe van...en ben het even volledig eens met Toran zijn wijze woorden zo ongeveer 2 weken geleden....

*zucht* wat maak ik het mezelf toch moeilijk!

even geen meets meer alleen voor mijn verjaardag iig. geen meer waar gespeeld word :) maakte toch wel heel wat los om die gelukzalige subjes te zien :)

*houd het vol hoor!!* heb alleen wel knuffels nodig, van die lekkere warme weet je wel? ;)
kitten

Bericht door kitten »

*komt warme knuffel brengen*

Op dagen als deze zijn warme knuffels niet moeilijk. Hartstikke knap dat je nog steeds volgehouden hebt!!
Gesloten