De tijd varieert tussen een kwartier en over een uur. Maar ik kom zowiezo niet zo heel snel klaar. En er zijn zat manieren om te varieren.
Vanwaar die laatste zin? Ik kan 't natuurlijk verkeerd opvatten, maar het komt op mij over als zijnde dat dat beter is, terwijl ik denk dat dat heel persoonlijk is, en het dus zeker niet per definitie zo is dat je niet meer anders wilt, als je het ervaren hebt. Ik mis dus het gevaar enigszinspoes schreef:Kort neuken (5 min tot een kwartier) is echt een afknapper voor mij. Het kan soms wel als een soort van 'dienstverlening' na een spel ofzo, maar als het gaat om lekker neuken is het echt prettig als het wat langer duurt. Daarbij heb ik nooit de klok erbij gehouden, maar ik vermoed dat een uur ofzo toch echt wel gehaald is, ook langer. En dan gaat het niet om alleen maar 'in elkaar zitten', maar van rustig tot wat heftiger bewegen. Een man kan zijn orgasme ook binnenhouden of zelfs 'opzuigen'. Het is een kwestie van oefening, en sommigen hebben schijnbaar wat meer talent. Volgens mij maakt het ook wel uit of iemand (de man) echt geinteresseerd is om er een kunst van te maken. Niet geforceerd, maar 'gewoon' streven naar het ultieme. Als je eenmaal dit hebt meegemaakt wil je eigenlijk niet meer anders, dus het is wel gevaarlijk...![]()
poes