wie is sterker, mijn verlangen of Ik?

Gilraen^

Re: wie is sterker, mijn verlangen of Ik?

Bericht door Gilraen^ »

*geeft ook warme knuffel*
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

:mrgreen:
:mrgreen:

super goed van je meid!
En een heeeele heeeeele dikke knuffel!
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

zucht eens, oke ik kan wel iedereen op msn lastig vallen hiermee maar ik doe het gewoon even hier.

sjucht ik vind het kei moeilijk nu... lees overal blije mensjes die zo genieten en alles en ik mis dat best...het verschrikkelijk erge stuiteren is weer terug gekomen en ...het duurt nog zo lang.... ik word een beetje gek.

ik wil echt heel graag maar....ik weet wel dat ik het mezelf opgelegt heb maar dat maakt het niet minder waar of waardig... ik wil dit kunnen maar begin steeds meer aan mezelf te twijfelen ik bedoel...ik heb dit ook gewoon nodig toch? :oops:

kword hier zo gek van en mijn hoofd begint langzaam weer vol te lopen....de rust in mn kop was leuk voor hoelang het duurde.
*zichzelf even heel zielig vind*
tis ook meer dat ik me om echt ALLES aangevallen gekwetst en verdrietig voel...

en ik zo ben ik helemaal niet wil ik ook niet zijn.
heb eventjes bevestiging en bemoediging nodig hor...
sjucht
puppysjors

Bericht door puppysjors »

Meis, je kunt dit echt wel. Moeilijke dagen horen erbij :) Dat maakt het zo bijzonder, als het pies of keek was, zou het ook niet de moeite waard zijn toch?

*Geeft dikke knuf*
kitten

Bericht door kitten »

Ik denk ook dat het in golven gaat. Nu zit je even op een piek van "moeilijk", even doorbijten, even pittig, maar dan zakt het weer af. En je weet waar je het voor doet!
Gesloten