Bloed, seks en kaarsvet

Gesloten
Mr.Castor

Bloed, seks en kaarsvet

Bericht door Mr.Castor »

Bloed, seks en kaarsvet

Misschien een stomme vraag maarrrr......
Zijn er hier mensen die ervaring hebben in een van deze onderdelen of juist een combinatie daarvan?
Dan bedoel ik natuurlijk vooral het bloed en kaarsvet deel.
Al een hele tijd ben ik in mijn hoofd bezig met deze dingen al dan niet in hele leuke combinaties.
Er is alleen 1 probleem....
Ik heb wel wat ervaring met kaarsvet, maar helemaal niet met bloed.
Ik zoek dus mensen die hierover willen en kunnen praten om daar ervaring en kennis uit te putten.
Ik wil namelijk heel graag iets gaan doen met deze aspecten in de bdsm.

Dus als je denkt inhoudelijk te kunnen bijdragen of gelijksoortige interesses hebt post het hier of stuur een pm-etje.
tijgermeisje

Re: Bloed, seks en kaarsvet

Bericht door tijgermeisje »

ik heb pet een keer op zijn knieen laten zitten met zn onderarmen in een bak water, toen over de armen heen gegaan met een wieltje, dat maakte een hoop wondjes waarvan het merendeel ging bloeden..misschien voegt het water een lekker gevoel toe als je er op die manier kaarsvet overheen gooit/druppelt :)
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Ik heb best wat ervaring met kaarsvet. Zorg ervoor dat je kaarsen gebruikt die geheel uit 1 kleur bestaan. Bij gekleurde kaarsen met alleen een buitenlaagje wordt die zo warm dat je er wat aan akn overhouden en das niet de bedoeling (komt door de kleurstofdeeltjes). Verder, gebruik geen waxinelichtjes, de wax die daarin gebruikt wordt smelt bij een hele lage temperatuur en stolt dus minder goed op de huid, wat het echt een vredelijk karwei maakt om het er weer af te krijgen (en nee das echt NIET leuk).
Begin van grote afstand om te kijken hoe de sub erop reageert, hoe verder de afstand hoe meer tijd het heeft af te koelen voordat het de huid raakt. Dichterbij komen kan altijd nog. Ik vind zelf erg leuk om af te wisselen met ijsklontjes, dan is het temperatuur verschil nog eens groter. Dan wel uitkijken of er geen plasjes water onstaan in holtes, waarop je erna het kaarsvet laat neerkomen, dan stolt het op een compleet andere manier omdat het vloeibaar wordt gehouden door het water (het lijkt altijd alsof het met elkaar mengt ofzo).

Spelen met bloed, ook erg leuk, weliswaar minder ervaring mee. Dat radeerwieltje is wel ook mijn favoriet, vooral eerst een goede zwepen/cane sessie, zodat de huid goed rood is (en dus de aders hoger liggen), dan met radeerwieltje eroverheen. Dan is er niet heel veel moeite nodig om er bloed uit te krijgen, hangt wel een beetje van de persoon af uiteraard. Wat ik er zo leuk aan vind is dat het op deze manier van die mooie kleine druppeltjes krijgt. Heerlijk!!

Heb geen ervaring met een combinatie maar zou dat ook niet zo snel doen, open wondjes en dan met kaarsvet wat niet al te hygienisch lijkt erover heen gaan, trekt me toch iet echt.

Hopelijk heb je er wat aan :)
rubyvita

Bericht door rubyvita »

Als je dan met bloed en kaarsvet wil spelen lijkt het me wel een mooi dramatisch effect geven,als je met rode kaarsen zou gaan spelen. Soms zie ik foto's waarbij met roodkaarsvet is gespeeld en dan moet ik altijd even goed kijken of het nou bloed is of kaarsvet.

Met een klein druppeltje bloed kun je natuurlijk gaan tekenen of het uitsmeren voor een heftiger effect.

De combi bloed en kaarsvet ken ik (nog) niet.
JerryM

Bericht door JerryM »

Liefebeest schreef: Verder, gebruik geen waxinelichtjes, de wax die daarin gebruikt wordt smelt bij een hele lage temperatuur en stolt dus minder goed op de huid, wat het echt een vredelijk karwei maakt om het er weer af te krijgen (en nee das echt NIET leuk).
kan wel extra dimensie geven in combinatie met haartjes...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik denk dat je vooral een keuze moet maken over hoe je het bloed wilt krijgen. Iemand een bloedneus tiefen levert veel bloed op, maar ook een pijnlijke neus en kans op gebroken neus. En niet echt combineerbaar met een gag.
Krassen tot bloedens toe heeft wel iets maar zijn oppervlakkige wondjes en vooral met nagels is dat best lastig om echt controle te houden over waar en hoe.
En een scalpel of mes vind ik eng, maar kleine sneetjes kan denk ik wel.
Als je met naalden speelt bloed t ook vaak.
Maar t fijnst vind ik (om te doen) een prikplak (ofwel, men neme een pingpongbatje, sloopt het rubber eraf en jast punaises door de triplex). Minuscule wondjes die bovendien best jeuken als t geneest.
Of menstruatiebloed.

Het is leuk om mee te schrijven, geeft je partner ook een andere geur en smaak en bloed voelt ook zo.. Nou ja, dat je echt stuk bent gemaakt. En dat kan best geil zijn :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik vind bloed héérlijk om mee te spelen... In combinatie met seks is het geweldig, in combinatie met kaarsvet heb ik het nog niet ervaren, maar staat nog wel op de planning heb ik me laten vertellen :P.

Wat er zo geweldig aan is? Het gevoel wat Crownless al een beetje omschreef dat je 'stuk' gemaakt wordt, het voelt voor mij ook als een stukje extra overgave, een stukje "Wow, ik durf dit gewoon voor Hem *straalt* *voelt zich trots*". Ik ga daarin dan wel weer liever voor messen, maar ik verdenk mezelf er ook van een messenfetisj te hebben :mrgreen:. Het bloed zien of voelen lopen en dagen erna nog de kleine, dunne lijntjes zien die me herinneren aan het leuks wat ik heb mogen ondergaan, na een spel weg gestuurd worden om me te wassen omdat "Hij geen bloedvlekken in Zijn bed wil, slet!", dat geeft zo'n enorme kick gewoon. Het is wel iets waar je voorzichtig mee moet zijn, en ik ben zelf ook nooit zo blij als hij het nodig vindt om de wondjes te ontsmetten *piept iets over au!*, maar het hele ding is zo geweldig.

In combinatie met seks trouwens ook - weten dat er gesneden wordt en je dus héél stil moet staan terwijl je in de tussentijd ook nog behoorlijk hard geneukt wordt, da's best een uitdaging zal ik maar zeggen. En tijdens de seks een druppeltje bloed over je keel naar beneden voelen stromen... Dat is écht geil.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

http://fetlife.com/users/481323/pictures/2630925" onclick="window.open(this.href);return false; NSFW!!!

Ter inspiratie, Castor...
MILF :grin_ani:
Gesloten