steel de bunker
Re: steel de bunker
*proest even stiekum achter de hand over die lieve glimlach van eric*
(komt met een serveerwagentje met pot thee, schaal koekjes, van allerlei goodies voor in de thee zoals honing, suiker, melk, room aanwandelen)
*zet buiten een tafeltje met een keurig gestreken wit laken erover klaar met het serveer-wagentje ernaast*
rolt de rode loper uit vanaf de deur van de bunker naar de high tea.
zodra eric naar de thee wandelt, hij neuried een vrolijk liedje, wandel ik de deur van de bunker door.
meteen kijk hij verstoord achter zich. Hij probeert nog een "wel alle!!!!" maar ik ben al binnen in MIJN bunker.
(komt met een serveerwagentje met pot thee, schaal koekjes, van allerlei goodies voor in de thee zoals honing, suiker, melk, room aanwandelen)
*zet buiten een tafeltje met een keurig gestreken wit laken erover klaar met het serveer-wagentje ernaast*
rolt de rode loper uit vanaf de deur van de bunker naar de high tea.
zodra eric naar de thee wandelt, hij neuried een vrolijk liedje, wandel ik de deur van de bunker door.
meteen kijk hij verstoord achter zich. Hij probeert nog een "wel alle!!!!" maar ik ben al binnen in MIJN bunker.
- Peter^
- Contacteer:
Ach jane, jij hebt de mooie zonsopkomst in de NOP gemist. Ga eens gauw buiten kijken, wat wij op de kampeermeet wel hebben gezien. jane laat zich dit geen twee keer zeggen en gaat snel kijken. Ik glip de bunker in en doe de deur dicht.
MIJN BUNKER
MIJN BUNKER
Geniet van de positieve momenten.
dan sta ik voor de bunker.
Aangezien Peter begaan is met mijn situatie en weet dat ik soort van dakloos aangelegd ben op het moment, staat hij geheel bereidwillig zijn plekje af (hij heeft immers nog ergens een echt huis dat helemaal van hem is) en is het nu dus mijn BUNKER
Aangezien Peter begaan is met mijn situatie en weet dat ik soort van dakloos aangelegd ben op het moment, staat hij geheel bereidwillig zijn plekje af (hij heeft immers nog ergens een echt huis dat helemaal van hem is) en is het nu dus mijn BUNKER
Gelukkig zijn er heel veel lieve forummers die iezje maar wat graag op vangen, dus gooi ik haar met een grote zwiepert mijn bunker uit, want laten we wel wezen.....
het is toch echt Mijn bunker!
het is toch echt Mijn bunker!
*kijkt even om het hoekje*
Hee puppysjors is chris koekjes aan het brengen, en het is dus een leegstaande bunker. Mooi.. dan trek ik er maar in...
Mijn Bunker
Hee puppysjors is chris koekjes aan het brengen, en het is dus een leegstaande bunker. Mooi.. dan trek ik er maar in...
Mijn Bunker
Maar was hoort Iezje daar? Donderende drums? Zware gitaren? En wie komt daar aan, wild om zich heen zwaaien? Is dat... BOEM!! Daar stormt ranting met deur en al naar binnen, gooit Iezje uit het schietgat, schuift al het meubulair voor de deur, en gaat er eens goed voor zitten.
Zo... MIJN BUNKER!! En bring it on, bitches!
Zo... MIJN BUNKER!! En bring it on, bitches!

zitten? met deze fijne wrecking/ mosh muziek (die nog steeds draait) kan Ranting niet lang stil blijven zitten. Hij staat dus op en stuitert nog wat rond. Terwijl hij wat om zich heen moshed, moshed hij dwars door zijn meubilair en door de deur heen...
Ik heb al een nieuwe deur geregeld..., hang deze op en loop zo naar binnen
Mijn bunker
Ik heb al een nieuwe deur geregeld..., hang deze op en loop zo naar binnen
Mijn bunker
Haa eindelijk!
Want na al die keren dat ik heb aan moeten horen dat Ranting zooo masochistisch is, wil ik niets liever dan hem pijn doen....
*sleept hele martelkelder mee naar de bunker*
En ik zie zijn oogjes al beginnen met glimmen, en je komt gewillig naar buiten lopen.
"ja nu ga je een echt sadistisch meisje mee maken",
en ik begin met het vastbinden van zijn armen boven zijn hoofd, hete tangen liggen al in het vuur te smeulen.... en ohja wil iemand die bunker nog even komen bezetten, ik ben nog wel even bezig.....
oh edit, goedzo jij hebt ook weer een huisje iez
Want na al die keren dat ik heb aan moeten horen dat Ranting zooo masochistisch is, wil ik niets liever dan hem pijn doen....
*sleept hele martelkelder mee naar de bunker*
En ik zie zijn oogjes al beginnen met glimmen, en je komt gewillig naar buiten lopen.
"ja nu ga je een echt sadistisch meisje mee maken",
en ik begin met het vastbinden van zijn armen boven zijn hoofd, hete tangen liggen al in het vuur te smeulen.... en ohja wil iemand die bunker nog even komen bezetten, ik ben nog wel even bezig.....

oh edit, goedzo jij hebt ook weer een huisje iez

- Peter^
- Contacteer:
Ik sla buiten de bunker wat palen in de grond en hang daar borden op. Ik roep Iezje dat er wat dingen over haar op die borden staan. Iezje is nieuwsgierig en wandelt naar die borden toe. Ik ren naar binnen en doe die stevige deur dicht.
MIJN BUNKER
MIJN BUNKER
*traps met grof geweld de deur in, pakt peter bij zijn kraag en riem, gooit hem naar buiten, plakt de deur weer in elkaar, doet deze dicht* zo. en nu een bakje kamille thee drinken in
MIJN bunker.
MIJN bunker.
*komt met tigerclaws binnenstormen en mompelt iets over dat switchzijn handig is
*
Voor je doorhebt wat ik gemompeld heb, lig je in reepjes buiten de bunker en nestel ik me met een boksbal in MIJN BUNKER!

Voor je doorhebt wat ik gemompeld heb, lig je in reepjes buiten de bunker en nestel ik me met een boksbal in MIJN BUNKER!
Volgens mij zitten puppysjors en ik nog steeds in de kelder trouwens 

uhm nee hoor.. je zat al buiten de bunker toen puppysjors bedacht dat ze leuke spelletjes met je wilde doen..
- kitten
Bovendien mag je niet samenspannen. Dat zijn de regels uit de opening post.
Mijn openingpost.
Mijn regels.
en terwijl jullie die opzoeken, sluip ik binnen in...
Mijn bunker!

Mijn openingpost.

Mijn regels.

en terwijl jullie die opzoeken, sluip ik binnen in...
Mijn bunker!