Dominostenen C1000

Gesloten
murron

Dominostenen C1000

Bericht door murron »

Bij de C1000 krijg je vanaf maandag 8 maart bij elk besteed 10tje een dominosteen.(met nickelodeon-afbeeldingen erop)Mijn kids willen erg graag dit kompleet gaan krijgen of gewoon sparen.
Mocht je daar je shopping doen en zelf niks met deze steentjes wilt,zou je mij maar vooral mijn kids een erg groot plezier mee doen
Thanx alvast :icon_biggrin:
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Dominostenen C1000

Bericht door Arno »

Hoi

Als ik ze krijg, ga regelmatig naar C1000, dan krijg je ze van mij. Maar ik kom lang niet altijd aan een tientje.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
murron

Re: Dominostenen C1000

Bericht door murron »

Hai Arno
Het idee dat je dan aan ons wilt denken ,maak je me al blij mee :icon_biggrin: .
Mocht jij (en/of anderen ;) ) zover zijn, pb ik mijn adres wel door.
Thanxx
artemis

Re: Dominostenen C1000

Bericht door artemis »

Niet dat ik offtopic wil gaan maar hoort dit eigenlijk niet thuis in het zegeltjes en puntenruiltopic?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 328
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Dominostenen C1000

Bericht door kitten »

Wellicht. Dan klik je op het rode meldknopje en schrijft erbij dat het samengevoegd zou kunnen worden. :)
murron

Re: Dominostenen C1000

Bericht door murron »

het zijn geen zegeltjes ..geen punten en ik heb niks om te ruilen.daarbij leek me dit ook gelijk duidelijk waar het over zou gaan.maar hey druk maar op die rooie knop waar kitten het over had
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Dominostenen C1000

Bericht door miss_meeko »

In dat topic staan ook andere dingen, en het is niet per se met ruilen. Wel meer mensen vroegen of ze iets mochten hebben als anderen het over hebben. Zoals kerstballen, sneeuwwitjepoppetjes,optimel codes....

Dus lijkt me ook wel logisch om het samen te voegen, al begrijp ik ook dat als je alleen de titel leest je ervanuit gaat dat dit er niet bij past. :)

Maar ontopic, als ik steentjes heb zal ik ze bewaren voor jullie.
murron

Re: Dominostenen C1000

Bericht door murron »

Gniff het was ook klein beetje sarcastisch bedoelt ..ik ken dat topic ook wel en weet dat er ook andere dingen daar staan.
Waarom ik dan een apart topic er voor gedaan heb is zodat het niet nog rommeliger word..er staat daar al zoveel en alles door elkaar heen.Voor mijn eigen duidelijkheid en die van anderen ,heb ik dus apart gedaan :)

en bvd thanx ;)

(ps sarcastisch is niet de juiste benaming maar weet zelf niet zo goed welke benaming ik er wel voor kon kiezen )
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Dominostenen C1000

Bericht door Peter^ »

Wat te denken van een tussenoplossing: Een onderdeel "Ruilen" met onderverdeling naar te ruilen producten, zoals (kerstballen, dvd's, voetbalplaatjes, disneypoppetjes, smurfen, dominostenen).
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Dominostenen C1000

Bericht door Bitemarks »

Mwah, ik vind dat een "gevraagd" advertentie prima in de marktplaats past.
Dat je het gevraagde gratis bij de C1000 af kunt halen, doet er voor mij niet zoveel toe.


Ik kom regelmatig bij de C1000 en ben zelden minder dan een tientje kwijt. Ik zal ze voortaan ook bewaren.
*gaat gespaarde AH voetbalplaatjes zometeen aan neefjes geven*
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gesloten