[INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Gesloten
Chris

[INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Bericht door Chris »

Zoals eerder in het Hitachi topic gemeld wil ik Hitachi's gaan inkopen en na wat rekenwerk kom ik op € 67,50 per set.

Wat krijg je hiervoor?

- 1x Hitachi Magic Wand
- 1x 220 > 110 volt converter
- Lot's of fun!

Hoe kan ik er een bestellen?

- Stuur voor zondag 27 Juni een PM met hoeveel sets je wil bestellen
- Je ontvangt dan een PM met betalingsgegevens
- Alle betalingen die voor of op woensdag 30 Juni binnen zijn gelden als bevestiging van je bestelling
- Donderdag 1 Juli wordt de bestelling geplaatst bij de leverancier, deze verwacht 2 weken levertijd
- Vanaf ongeveer 15 Juli staat de koffie klaar voor diegene die zijn Hitachi('s) wil komen ophalen, verzending is mogelijk (€ 6,75)

En verder!

Bovenstaande prijs is bij bestelling van minimaal 10 stuks, bij onvoldoende belangstelling gaat het niet door.

Helaas wil de leverancier (heb er meedere gecontacteerd) geen garantie leveren op de Hitachi's omdat het product niet voor de Europese markt is gemaakt. Bij gebruik met een spanningsconverter zou de Hitachi warmer worden dan bij gebruik op het normale 110 volt net waardoor deze sneller zou slijten. Mocht er een defecte unit tussen de zending zitten dan wordt deze wel vervangen. Op de spanningsconverter zit 1 jaar garantie.

Zending van VS > NL is verzekerd dus mocht deze om wat voor reden niet aankomen dan is dit gedekt.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: [INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Bericht door juffie »

*PB verstuurd heeft*

Uiteraard, mijn eigen topic! ME WANTS A WANT! :static:

Thanx Chris, voor het oppakken!

:kiss:
MILF :grin_ani:
rubyvita

Re: [INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Bericht door rubyvita »

Vanaf ongeveer 15 Juli staat de koffie klaar voor diegene die zijn Hitachi('s) wil komen ophalen
Nou ja! Krijgen de trouwe koopsters geen demonstratie Chris? :nopompom:
Chris

Re: [INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Bericht door Chris »

rubyvita schreef:
Vanaf ongeveer 15 Juli staat de koffie klaar voor diegene die zijn Hitachi('s) wil komen ophalen
Nou ja! Krijgen de trouwe koopsters geen demonstratie Chris? :nopompom:
Als je erop staat wil ik je het artikel best wel even op je demonstreren... :hypocrite:
Chris

Re: [INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Bericht door Chris »

UPDATE: We zitten op de 10 dus ik vrees dat het door gaat. :)
Imperator

Re: [INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Bericht door Imperator »

*denkt... overweegt... kijkt naar datum... hmmm nog ff tijd...* Als ik zo een ding in me fikken krijg gaat mijn sadisme echt hoogtij vieren.... damn... zelfs ik voel me daar een klein beetje ongemakkelijk door...
rubyvita

Re: [INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Bericht door rubyvita »

Chris schreef:Als je erop staat wil ik je het artikel best wel even op je demonstreren...
:yummie:
Grmmbllhhhhh.....ik heb er al één! damn!
curious

Re: [INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Bericht door curious »

pb verstuurd :banana:
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: [INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Bericht door Toran »

rubyvita schreef:
Chris schreef:Als je erop staat wil ik je het artikel best wel even op je demonstreren...
:yummie:
Grmmbllhhhhh.....ik heb er al één! damn!
Nieuw model, nieuwe mogelijkheden? :hypocrite:
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Triskelis

Re: [INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Bericht door Triskelis »

Helaas wil de leverancier (heb er meedere gecontacteerd) geen garantie leveren op de Hitachi's omdat het product niet voor de Europese markt is gemaakt. Bij gebruik met een spanningsconverter zou de Hitachi warmer worden dan bij gebruik op het normale 110 volt net waardoor deze sneller zou slijten.
Ik zit me toch af te vragen hoe hij aan deze wijsheid komt, 110 Volt is 110 Volt.
(en de Magic wand kan gebruikt worden op 110 tot 120 Volt, dus de 240 Volt die we hier zo ongeveer hebben zou geen probleem moeten zijn < 240 / 2 > ).

Ik zie overigens dat ik dat ding ook prima tegen de pijn in mijn vingers na het klimmen kan gebruiken:

# Features: 2 powerful speeds; High 6000 rpm, Low 5000 rpm
# Electric (DC) operation for constant power.
# Spongy Spherical Head.
# Flexible neck.
# Operates on 110 - 120 volts.
# 24W high speed consumption.
# 20W low speed consumption.
# Super-powerful electric massager with the soft, flexible head.
# Two-speed switch, uses any standard 110-volt outlet.
# Overall length 12 inches (2-inch diameter head). Used to relieve:
# Neck & back pain
# Nerve injury
# Carpal tunnel syndrome
# Partial paralysis due to stroke
# Stress
# Strained or sore muscles
# Massage
Chris

Re: [INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Bericht door Chris »

Triskelis schreef: Ik zit me toch af te vragen hoe hij aan deze wijsheid komt, 110 Volt is 110 Volt.
Die wijsheid heb ik zelf ook in pacht met mijn HTS achtergrond. ;)

Hier in Nederland hebben we 230 volt 50Hz, in de VS gebruiken ze 110 volt 60Hz.

Bij een 50Hz heb je een grotere transformator nodig om hetzelfde vermogen te kunnen leveren dan bij 60Hz.
De motor in de Hitachi is een gelijkstroommotor met een (in de behuizing gebouwde) transformator. Deze transformator zal dus harder moeten werken om aan hetzelfde (gevraagde) vermogen van de motor te voldoen. Hij zal hierdoor warmer worden. Ook leveren de meeste convertors /2 waardoor er 115 volt 50Hz uit komt. Iets meer dus.

Er zijn hele mooie converters die van 230 volt 50Hz een hele mooie 110 volt 60Hz uitpoepen maar die zijn flink aan de prijs.
Triskelis

Re: [INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Bericht door Triskelis »

HTS achtergrond.
die achtergrond delen we dan,
en zoals gezegd: het voltage is hierin dus niet bepalend.
(en gelukkig maar, want het blijft een heerlijk stukje speelgoed dat ook na lang gebruik, ook al draait het op 120 Volt 50 Hertz, niet onaanvaardbaar warm wordt)
Hecubah

Re: [INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Bericht door Hecubah »

Wat leuk! En na kort overleg meteen besloten om deze kans te grijpen :icon_biggrin:
Chris

Re: [INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Bericht door Chris »

Ik heb inmiddels een paar PM's gehad met IK WIL BETALEN!!!
Ik ga vanavond een PM sturen met de gegevens, ik ben er even niet aan toe gekomen.

TER INFO
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: [INKOOPACTIE] Hitachi Magic Wand HV250R

Bericht door tessie »

Hahaha iedereen is bang niet op tijd te zijn met de betaling en de deal mis te lopen denk ik :lol:
Gesloten