Dan toch maar. ben meer een lezer dan een vrager. Maar loop nu al een tijdje met de vraag.
Hoe zorg je ervoor dat anale sex geen smeerboel word.
Spoelen doe ik al wel. Maar dan nog gebeuren er ongelukjes. En aangezien ik anaal wel heel erg lekker vind
Maar er niet volledig van kan genieten omdat nou niet het ongelukje in het achterhoofd mee speelt. (ieeeuuw)
wie heeft tips. want om nou voor de tijd een paar weken niet te eten is ook geen optie natuurlijk.
If you can't stand the heat, get out of the kitchen?
Het is normaal. Hoort erbij, helaas. Je kunt proberen de klysma te doen na de grote boodschap. Als het goed is komt de penis niet verder dan de endeldarm, wat de opslagplaats is voor keutels. En hoe gezonder je eet, hoe soepeler de ontlasting en hoe minder er aan de darmwand blijft plakken. En verder... De heer een condoom om laten doen? Als er dan wat blijft hangen, is het ook zo weer van de penis verwijderd.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Dank je voor jullie reacties. tis niet zo dat ik er niet tegen kan.. word er eerder onzeker van..
Maar dit zijn wel antwoorden wat ik wat mee kan. Ga de volgende keer glijmiddel en condooms meenemen. Heb de oplossing gevonden.
(is nu al benieuwd naar de reactie.)
en de bevestiging dat het er toch wel een beetje bij hoort is ook wel prettig om die te horen.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Echt een klysma lijkt me onnodig voor anale seks, zo'n anaal-douche lijkt me wel voldoende hoor. Wat er al gezegd werd, zo diep komt zo'n piem0l niet
En zo'n anaal-douche kan je gewoon in de sexshop kopen, of je gebruikt een vaginaal douche, die kan je bij de drogist kopen.
Een klysma kan je trouwens vaak ook wel bij een (online)sexshop kopen, en vast ook wel bij winkels met medische spullen.
Crownless schreef:If you can't stand the heat, get out of the kitchen?
Het is normaal. Hoort erbij, helaas. Je kunt proberen de klysma te doen na de grote boodschap. Als het goed is komt de penis niet verder dan de endeldarm, wat de opslagplaats is voor keutels. En hoe gezonder je eet, hoe soepeler de ontlasting en hoe minder er aan de darmwand blijft plakken. En verder... De heer een condoom om laten doen? Als er dan wat blijft hangen, is het ook zo weer van de penis verwijderd.
Vezelrijk eten helpt inderedaad. Met een goed vezelrijk dieet poepje meer en poep je jezelf schoner leeg. Bijkomend voordel dat het voor je algehele gezondheid ook nog helpt.
Anale sex. Fijn dat daar een topic over is.
Ik heb het nog niet in het echt geprobeerd.
Hij is veel te groot!!! :icon_sad:
Alhoewel nu wel een setje van 3 plugjes gekocht, van klein naar groot.
Hebben jullie nog tips over hoe je het best kunt ontspannen?
En het idee idd dat er iets zou blijven kleven werkt ook niet echt heel erg mee.
En een anaal douche, doe je dat met lauw water of iets?
En anaaldouche doe je idd gewoon met lauw/warm water ja.
En als je gaat oefenen met die buttplugs kan het wel helpen als je wel al geil bent. Dus mss eerst wat met een vibo spelen ofzo, of wat je dan ook fijn vind. En dan gewoon rustig blijven ademen en als het pijn doet gewoon even stoppen en later nog een keer proberen. En gebruik genoeg glijmiddel.
Ja we hebben het er toevallig overgehad... zat al weer in mijn complete schaamte modus en me te verontschuldigen. (weet nu dat het niet hoeft hoort er een beetje bij)
Maar met de woorden en een scheve grijns werd er verteld zoek maar een oplossing voor de volgende keer...
Nu weet ik dus niet of het is dat hij al lang weet dat het er bij hoort en dat ik zelf naar dat antwoord moest gaan zoeken.
Denk nu ik de situatie terug haal wel dat het is dat hij weet dat het er bij hoort. En na het lezen van jullie opmerkingen al helemaal.
moet zeggen dat die wel heel erg goed doen. :icon_biggrin: