ervaringen met prikroller

eireann
Site Admin

ervaringen met prikroller

Bericht door eireann »

Ik wist al dat ik hem lekker vond, maar jeetje... zooo lekker!

Afbeelding

Nu is er natuurlijk lekker en minder lekker, dat is waar.

Ik vind hem lichtjes op m'n rug en billen erg lekker. Ik vind hem zwaarder op m'n rug en billen erg lekker. (instant geil) M'n billen lijken wel zo gevoelig als m'n klit als ie daarover heen rolt. Echt zo zo lekker!
Op m'n borsten kan ik hem hebben maar is het meer vervelend, zelfde voor m'n bovenbenen, daar kan ik hem ook niet hebben. Voor het kruis is ie eigenlijk te groot en te scherp, daar vind ik hem niet lekker terwijl ik de worthenburgerwheel (of zoiets) daar wel heel lekker vind.

Als ie echt stevig wordt aangedrukt is het wel naar, maar zo over de oppervlakte verdeeld dat het goed te hebben is, al is het lastig om niet te veel te proberen weg te bewegen..

Wat vind jij van de prikroller? en wat zou je er nog meer mee kunnen doen?
**Self Rescuing Princess**
dbj

Re: ervaringen met prikroller

Bericht door dbj »

eireann_S schreef:Wat vind jij van de prikroller?
Zo te lezen voel jij je wel happy met dat speeltje, anne.
Ik hem 'm ook al 'ns mogen (euh, moeten?) ervaren en als het aan mij ligt blijft het bij die ene keer :yes:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

hij zit nog niet in onze collectie maar als het een soortgelijke als de kampeermeet is (plaatje is een beetje klein om het goed te zien) dan staat hij zeker op mijn verlanglijstje.
leonietje

Bericht door leonietje »

Op kampeermeet gevoeld en lekker... Hebben wil...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ja het is er zo een inderdaad lotus (moeilijk om goede plaatjes van te vinden!), alleen die van ons is grijs/blauw ipv rood, en met uitschuifbare steel, heel handig :)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

is het officieel niet iets om behang te prikken zodat je dat makkelijker kan afstomen? Moet toch maar eens een rondje bouwmarkten gaan doen
Sla ik 2 vliegen in 1 klap, leuk speeltje en nog wat extra beweging.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

klopt lotus, bij de Hornbach heet het een 'Egelroller' en kost 15.00 euro :)
dbj

Bericht door dbj »

prikroller.jpg
Zo groot en duidelijk genoeg?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dank je dbj!

Volgens mij is de mijne iets smaller, maar dat zou ik moeten nameten want Smorph denkt van niet :)
bibi{T}

Bericht door bibi{T} »

Wij hebben alleen een soort wheel of pain met 3 wieltjes.
Ik vind dat ding (vooral geblinddoekt, maar ook zonder) doodeng. Ik krijg tegelijkertijd de slappe lach (kietelt) en raak in de richting van paniek. Is dus wel een leuk effect :evil: :mrgreen: Maar ik hoop er een beetje mee vertrouwd te raken. Prikken (maakt niet uit met wat) is dus iets waarbij we heel langzaam en voorzichting te werk gaan.
De prikroller die je laat zien lijkt me iets 'liever' dan de wieltjes die wij hebben. Misschien even een tripje maken naar een bouwmarkt ;)
puppysjors

Bericht door puppysjors »

Ik heb er ook al kennis mee mogen maken. Ik ging vooral kapot van de kriebels. Dus het liefste heb ik dat er flink hard mee gedrukt word. Pijn is beter dan jeuk ;)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb ook zo'n driewieler (hm, klinkt gek ;) ) en die vind ik ook Heel Lekker, maar deze is intenser.

Ik heb een nieuwe optie er voor bedacht maar kan maar beter :shutup: doen denk ik... iets met voetzolen
leonietje

Bericht door leonietje »

Wij hebben geen hornbach maar ik moet ook ff zuinig doen eigenlijk...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ben je al bijna jarig leonietje? WS feestje geven :)

Hmm, bedenk me net dat ik ook nog daadwerkelijk behang heb waar ik hem goed bij kan gebruiken, maar ik weet niet of het zo lekker is om hem daarna nog over m'n billen te krijgen... Hoewel t ook vast wel schoon te krijgen is...
bibi{T}

Bericht door bibi{T} »

Die nieuwe optie... Aaaaaaaaah daar moet ik nou echt niet aan denken! Er zit een hele laag angst om dat gebied heen :smiley_panic:

Vroeger (en nu ook nog wel) durfde ik niet te gaan slapen zonder dat het dekbed goed om mijn voeten heen zat omdat ik anders bang was dat wanneer het licht uitging er allemaal heksen en monsters aan mijn voeten gingen zitten. Ik had ook een heel leger knuffels op mijn bed om aanvallen van monsters af te wenden wanneer ik sliep (ik kon gaan slapen want de knuffels bleven wel wakker).
Gesloten