Gezocht: werkende laptop of desktopcomputer

Gesloten
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Gezocht: werkende laptop of desktopcomputer

Bericht door lunaaa »

Mijn vaders laptop is kapot! En die man heeft niet veel geld, dus afgesproken dat ik tweedehands iets probeer te regelen. Ik ben ook bezig op marktplaats, maar wie weet heeft iemand hier nog wel iets.

Eisen; niet veel, hij moet erop kunnen internetten en met word dingen doen.. Mag max 200 euro kosten, maar liever minder, bijstand is niet veel. Als het een desktop is gaat het alleen om de computer zelf, een beeldscherm, toetsenbord en muis heeft ie nog. Als het een laptop is, doet de kwaliteit van de accu er niet zo heel erg toe, hij gebruikt hem alleen thuis.

Mocht je ver weg wonen ligt de maximale prijs lager, ivm reiskosten (tenzij je zo nu en dan in de buurt van Arnhem komt).

Als iemand hier iets heeft hoor ik het graag!
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Gezocht: werkende laptop of desktopcomputer

Bericht door JerryM »

Ik heb nog wel wat staan hier
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Gezocht: werkende laptop of desktopcomputer

Bericht door Voleuse »

Ik heb een werkende laptop met een kapot scherm. Geen idee of je daar iets mee kan, maar je mag m gratis hebben.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Gezocht: werkende laptop of desktopcomputer

Bericht door JerryM »

Die kan je op een scherm aansluiten. Ik heb dat ook nog trouwens, mijn grote laptop doet het scherm ook niet meer :(.
En we hebben nog een klein laptopje waar het scherm lam van is.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Gezocht: werkende laptop of desktopcomputer

Bericht door lunaaa »

@Jerry; jullie wonen best in de buurt! Ik stuur een pb!
Pluu

Re: Gezocht: werkende laptop of desktopcomputer

Bericht door Pluu »

Wij hadden hier ook nog een computer (desktop) gehad, maar zonder beeldscherm. Mocht die van Jerry om wat voor reden dan ook geen optie zijn dan mag je onze ook gratis hebben, op voorwaarde dat je iemand kan regelen die hem eerst een keer een keer goed leeg haalt zodat er écht geen informatie meer opstaat die recovered kan worden. Zodat er geen oude blote foto's van mij of onze modellen op gaan duiken op plekken waar ze niet thuis horen. :)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Gezocht: werkende laptop of desktopcomputer

Bericht door Ravelijne »

Zarath heeft ook nog een oudje staan die ook nog als achter de hand optie kan dienen (is die die Colet zou krijgen, als haar computer niet meer gerepareerd kon worden). Moet nog even Linux Mint op gezet worden dan, maar dat het linux is merk je nauwelijks. Firefox etc. zijn allemaal dezelfde programma's.
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Gezocht: werkende laptop of desktopcomputer

Bericht door lunaaa »

Voleuse, pluu en ravelijne; thanks voor het aanbod! Neem aan dat het met Jerry wel gaat lukken, anders stuur ik een pb'tje!
Gesloten