Nachtkastje en een prullenbakje voor een kinderkamer

Gesloten
Sayaatje

Nachtkastje en een prullenbakje voor een kinderkamer

Bericht door Sayaatje »

Ik heb een blauw ikea nachtje en prullenbak over. We kunnen het nergens kwijt en het is vrij kinderachtig als je volwassen bent.
Het gaat voor beiden om een model wat allang en breed niet meer verkocht wordt. Ze zijn beide van plastic gemaakt en haast niet stuk te krijgen, met als gevolg dat ze er na heel lang(kan me eigenlijk niet echt herinneren hoe lang ik ze al heb *grin* ) nog steeds erg goed uitzien. Ze zijn heel gemakkelijk schoon te maken en het nachtkastje is eenvoudig in elkaar te zetten. Je hebt er alleen wel even een tang bij nodig want de onderdelen die het rekje aan het nachtkastje zelf vast zetten zitten goed vast in het nachtkastje. Dat is ook helemaal niet erg, want dat betekend alleen maar meer gemak als een kind het van het stelsel af krijgt(ofwel, hij/zij kan het er na een paar keer kijken naar papa/mama zelf weer opzetten).

Het gaat om dit nachtkastje en de prullebak:
Afbeelding

Wie interesse heeft: mijn PB staat open. ;)

Binnenkort kom ik ook nog met wat keukenspullen. Maar ik merk net dat ik nog even door moet zoeken wat we nu hebben en wat we dan weg willen doen. Daar zit in ieder geval een keukenweegschaal, een mixer, een bestekbak en wat vershoudbakjes bij.
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: Nachtkastje en een prullenbakje voor een kinderkamer

Bericht door shareen_G »

De Grote Opruiming is begonnen dus ;)
Waar een wil is, is een weg
Sayaatje

Re: Nachtkastje en een prullenbakje voor een kinderkamer

Bericht door Sayaatje »

Moet er toch een keer van komen, tis maar goed dat je de kelder niet gezien hebt hoor :P Haha! Je kunt er werkelijk niets!
Sayaatje

Re: Nachtkastje en een prullenbakje voor een kinderkamer

Bericht door Sayaatje »

Oh, ik zie ook nog een kussentje in de vorm van een zon met armpjes en handjes. En een hangopbergding in limegroen, ik zal het aantal vakken nog even tellen. Maar die komt ook bij ikea vandaan. :)
Gesloten