Amazon/Kindle

Gesloten
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Amazon/Kindle

Bericht door Voleuse »

Het is een beetje een te lang en irrelevant verhaal om uit te leggen hoe ik eraan kom, maar ik heb 37 dollar aan amazon.com gift card balance. Ik kan het alleen helemaal nergens aan uitgeven, want of ze vragen 50 euro verzendkosten, of ze verzenden helemaal niet naar nederland.

Het enige wat ik er van kan kopen zijn eigenlijk kindle-boeken. Maar ik heb geen kindle en die wil ik ook helemaal niet! Maar als er nou hier iemand is die er wel een wil hebben, en die is bereid om dat via mij te regelen, dan geef ik wel korting. Zie ik toch nog iets terug van het geld en krijg jij je boek goedkoper.

Duss... stuur maar een PB-als je interesse hebt.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Amazon/Kindle

Bericht door JJV »

is ie ook voor amazon uk geldig?

(worden de verzendkosten misschien wat lager)
~\v/~
Pluu

Re: Amazon/Kindle

Bericht door Pluu »

Dak heeft software gevonden om kindle-boeken om te zetten naar een formaat waarmee ze ook met gewone e-readers leesbaar zijn. Heb je daar wat aan? Anders heeft Dak dus waarschijnlijk wel interesse in het tegoed.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Amazon/Kindle

Bericht door Voleuse »

Nee, overzetten kan niet, dat heb ik al geprobeerd :P
En ik heb zelf geen e-reader (en die hoef ik ook niet, lezen van een scherm lijkt me erg vermoeiend)

Maar ik kan dus niet het saldo naar een ander account overhevelen, ik kan er alleen een e-boek van kopen en dat mag ik dan weggeven aan wie ik wil. Ja, amazon is mega-flexibel :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Amazon/Kindle

Bericht door Ravelijne »

Er is ook kindle software voor iphone/ipad. Misschien ken je nog iemand die er op die manier wat aan heeft?
Guilty

Re: Amazon/Kindle

Bericht door Guilty »

Weet niet of dat dan te regelen is, want als je het via jouw account koopt kan ik het boek niet lezen zonder je password omdat het aan jouw account gelinkt is. Moet ik even op puzzelen, want als het te regelen is wil ik dat tegoed wel overnemen, zit ik kindle drm kan slopen en het gewoon op mijn eigen e/reader kan lezen ben ik een stuk enthousiaster over kindle store.

Overigens, een e/reader met e-ink is niet vermoeiender dan een boek
faery

Re: Amazon/Kindle

Bericht door faery »

Guilty schreef: Overigens, een e/reader met e-ink is niet vermoeiender dan een boek
Word.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Amazon/Kindle

Bericht door Voleuse »

Maar ik kan m aan jou giften toch?

http://www.amazon.com/gp/help/customer/ ... 0#purchase" onclick="window.open(this.href);return false;
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Guilty

Re: Amazon/Kindle

Bericht door Guilty »

Ja ziet er goed uit. Kan ik even een dagje of twee drie kijken welk(e) boek(en) ik wil hebben?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Amazon/Kindle

Bericht door Voleuse »

Tuurlijk tuurlijk. Mijn tegoed blijft eeuwig geldig (al is dat wel weer een beetje erg lang :P)
PB me maar als je eruit bent :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gesloten