echt he!!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
phedre
Contacteer:

echt he!!

Bericht door phedre »

Meneer de tandarts: u heeft n wortelkanaalbehandeling nodig, kosten 500 euro!
ik: sorry, maar die heb ik niet, dus gaat niet gebeuren, haal die kies er maar uit, is t probleem ook over.
meneer de tandarts: nee, want de kies is goed, dus doe ik niet
ik: ok, dan hou ik kaakontsteking wel onder controle met perio-aid en paracetamol als t nodig is.
meneer de tandarts: ok, kies gaat er uit. (en trekt t m er ook daadwerkelijk uit vanmiddag)
ik: dank u, blij mee, nu is t probleem voorbij
meneer de tandarts: nou eh.. nee, niet helemaal. Nu moet er een implantaat in
ik: en dat heeft u niet eerder gezegd? en wat gaat dat me kosten?
meneer de tandarts: 2200,00 euro

eh.. ik weiger iets van 500 te laten doen, wegens geldgebrek, dus doe je iets anders, waardoor ik nu n rekening ga krijgen van 2200?? en waar denk je dat ik die dan vandaan haal? (helaas, verzekerd via gemeente, beperkte tandartsdekking)

Ik denk dat ik eerst Unive maar aanschrijf en daarna de bijzondere bijstand
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
eireann
Site Admin

Re: echt he!!

Bericht door eireann »

Zit het gat op een plek waar je niet zonder kan?

Knuffel!
**Self Rescuing Princess**
Charles

Bericht door Charles »

Ongelooflijk kut voor je.

Het zou zomaar kunnen dat die 2200 wel vergoed wordt en die 500 niet. Dat is echt onbegrijpelijk en niet uit te leggen.

Enkele jaren terug was bij mij ook een wortelkanaalbehandeling nodig, niet de eerste keer overigens. Ook gemeentepolis, maar best wel uitgebreide dekking. Echter, omdat de maximale vergoeding bereikt werd moest ik de rest zelf bijbetalen. Dat was gelukkig geen probleem.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

volgens tandarts is t n plek waar n implantaat in moet, omdat anders mn kaak en overige tanden in elkaar storten, maar kan zomaar best wel eens zijn dat ik dat maar ga afwachten.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Of een second opinion?
**Self Rescuing Princess**
Charles

Bericht door Charles »

Ik meen dat er ook tandartsen zijn voor mensen met weinig geld of zelfs onverzekerd. En die gratis werken voor deze groep. Geen idee of dat een mogelijkheid is voor jou situatie.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik ga idd wel ff verder kijken, was gister echt gewoon flabbergasted. Ik bedoel... ik weiger n behandeling van 500 ivm geldgebrek, daar ga je in mee, je snapt t, om me na t uitvoeren van het alternatief, te vertellen dat dat 2200 gaat kosten.... ik bedoel... als ik die 500 niet heb, waar moet ik dan 2200 vandaan halen??? ik was echt zo boos, verbaasd, dat ik t echt even niet meer zag. Nu ben ik er wel weer en gaan we verder kijken.
Mack

Bericht door Mack »

Ik zou ook eens rond gaan kijken naar een andere tandarts want zoals jij het nu vertelt heeft die niet de tijd genomen om jou goed de opties en consequenties uit te leggen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Charles

Bericht door Charles »

Eens met @Mack al is het niet makkelijk om over te stappen naar een ander omdat er een tekort is aan tandartsen. En best veel tandartspraktjken nemen al geen nieuwe patienten meer aan.
Maar hey, niet geschoten is altijd mis.
Plaats reactie