hennep bondagetouw
hennep bondagetouw
voor de liefhebbers ik heb nog wat Hennep bondage touw in de aanbieding.
geleverd met afgewerkte uiteinde en in een luxe leden ophangfoedraal
Evt kan er een lederen schild op gemonteerd worden met een ingeslagen naam
de voorraad is niet onbeperkt!
Prikel.
geleverd met afgewerkte uiteinde en in een luxe leden ophangfoedraal
Evt kan er een lederen schild op gemonteerd worden met een ingeslagen naam
de voorraad is niet onbeperkt!
Prikel.
- Peter^
- Contacteer:
Re: hennep bondagetouw
Geintje: te koop omdat je op zwaarder/gemener bondagemateriaal bent overgestapt? (prikkeldraad)
Geniet van de positieve momenten.
ja ik ga nu voor IjzerdraadPeter schreef:Geintje: te koop omdat je op zwaarder/gemener bondagemateriaal bent overgestapt? (prikkeldraad)

Liefebeest schreef:En wat moet het gaan kosten????
Wat het moet kosten is afhankelijk van hoe je het wil hebben
ik heb complete sets, met afgewerkt bondage touw. dwz. dat de uiteinde zijn afgewerkt met katoendraad tegen rafelen.
en het touw word geleverd in een lederen ophanghoes waar evt nog een naam in gezet kan worden
prijzen voor kant en klare sets
5m = 7.50
7m =10.50
10m =15.
het losse onafgewerkte bondage touw kost 0.95 PM
de kant en klare sets zijn beperkt leverbaar, touw is er nog genoeg.
groetjes Prikkel
Waarom afgewerkt met een takeling? De meeste japanse bondagetechnieken hebben de eindknopen die er normaal inzitten nodig... Is dit eigenlijk gevlochten of geslagen (driestrengs, vierstrengs?) hennep?prikkeldraad schreef: ik heb complete sets, met afgewerkt bondage touw. dwz. dat de uiteinde zijn afgewerkt met katoendraad tegen rafelen.
en het touw word geleverd in een lederen ophanghoes waar evt nog een naam in gezet kan worden
Dat is redelijk aan de prijs, vergeleken met bekende leveranciers met hennep bondagetouw, hoewel die foedraal wel een leuk extraatje is.5m = 7.50
7m =10.50
10m =15.
Dat is simpelweg absurd duur. Dan kun je beter zelf een touwslagerij opzoeken.het losse onafgewerkte bondage touw kost 0.95 PM
waarom zoveel vragen en commentaar als het toch te duur is.
dan zoek je toch lekker zelf een touwslager
de complete sets zijn ronduit goedkoop.
en ja ik geloof best dat als je goed zoekt dat je het rum materiaal goedkoper kan vinden, de aangeboden sets 100% zeker niet!
onnodige quote verwijderd, het bericht staat er immers recht boven.
dan zoek je toch lekker zelf een touwslager

en ja ik geloof best dat als je goed zoekt dat je het rum materiaal goedkoper kan vinden, de aangeboden sets 100% zeker niet!
onnodige quote verwijderd, het bericht staat er immers recht boven.
- eireann
- Site Admin
Ik heb zelf geen verstand van touw, en vind het fijn te horen of het goedkoper kan 

**Self Rescuing Princess**
onderschriften met reclame vind ik eigenlijk niet kunnen hoor .. maargoed..
en ik zou ook wel graag willen weten wat nou t antwoord op de vragen is ....
en ik zou ook wel graag willen weten wat nou t antwoord op de vragen is ....
Das heel simpel
Ik wil en kan overal antwoord op geven, maar of ik daar nog behoefte aan heb, na een oordeel welke niet relevant is, omdat je simpelweg niet kan oordelen over iets wat je niet in handen hebt gehad.
Het betrof gevlochten hennep touw, wat dus absoluut niet duur is.
Een set welke nergens anders aangeboden wordt, in een lederen foudraal van 1e kwaliteit leder.
maar het topic mag dicht, omdat de sets uitverkocht zijn, en dus niet meer verkrijgbaar. Ik heb er nog wel wat foto's van.
Prikkel
Ik wil en kan overal antwoord op geven, maar of ik daar nog behoefte aan heb, na een oordeel welke niet relevant is, omdat je simpelweg niet kan oordelen over iets wat je niet in handen hebt gehad.
Een set welke nergens anders aangeboden wordt, in een lederen foudraal van 1e kwaliteit leder.
maar het topic mag dicht, omdat de sets uitverkocht zijn, en dus niet meer verkrijgbaar. Ik heb er nog wel wat foto's van.
Prikkel
Gevlochten hennep is totaal ander touw dan je normaal op bondagefoto's ziet, dat lijkt mij wel relevante info voor mensen om een keus te kunnen maken. Niets mis mee op zich maar ik hoop dat je klanten dat wel beseffen. Ik zou me flink bekocht voelen iig.
Ik zou dan toch graag je foto's van die sets zien prikkeldraad. Het maakt mij in ieder geval nieuwsgierig.
hoezo is het niet relevant?prikkeldraad schreef:Das heel simpel
guilty mag toch duidelijk maken dat hij geslagen hennep met eind knopen prettiger vind en daar vragen over stellen.
het lijkt mij geen goede verkoop actie als je gelijk zo op de kast gaat zitten.
ik gebruik zelf ook geslagen hennep en zou dan ook best willen weten waarom gevlochten minder goed is.
al heb ik wel zo'n vermoeden waarom....
of waarom het wel goed zou zijn....
en een leuke discussie over touwtjes kan nooit geen kwaad.
denk niet dat hij daar wakker van ligt maar goed, het getuigt niet van goede verkoop technieken om zo te gaan doen.prikkeldraad schreef:geen zorgen ik zal jou echt niets leveren
het lijkt mij verstandiger gewoon te antwoorden en de mensen zelf te laten keizen of ze gevlochten of geslagen hennep willen.
maar dan moet het verschil wel besproken kunnen worden.
groetjes