Grote gebruikte krabpaal

Gesloten
miss_meeko

Grote gebruikte krabpaal

Bericht door miss_meeko »

Hallo!

Omdat mijn krabpaal (nou ja, die van de katten) na een paar jaar intensief gebruik wel redelijk wat gebruikssporen heeft krijg ik zondag een nieuwe voor mijn verjaardag. Volgens sommigen heb ik groot gelijk maar anderen vinden dat de paal nog best een tijd had meegekunt. Practisch gezien is dat ook zo, maar ja, ik wil nu eenmaal graag een nieuwe.

Mocht iemand er interesse in hebben, laat het even weten dan kan je hem in ruil voor een doosje lekkere bonbons (zonder nootjes of alcohol erin) komen ophalen!

Paal is trouwens plafondhoog en de kat die erop zit is onze kat muppet, hij is tamelijk groot dus daardoor lijkt de paal wat kleiner dan hij is. Kat mag trouwens niet weg ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voleuse

Re: Grote gebruikte krabpaal

Bericht door Voleuse »

miss_meeko schreef:Hallo!

Omdat mijn krabpaal (nou ja, die van de katten) na een paar jaar intensief gebruik wel redelijk wat gebruikssporen heeft krijg ik zondag een nieuwe voor mijn verjaardag. Volgens sommigen heb ik groot gelijk maar anderen vinden dat de paal nog best een tijd had meegekunt. Practisch gezien is dat ook zo, maar ja, ik wil nu eenmaal graag een nieuwe.

Mocht iemand er interesse in hebben, laat het even weten dan kan je hem in ruil voor een doosje lekkere bonbons (zonder nootjes of alcohol erin) komen ophalen!

Paal is trouwens plafondhoog en de kat die erop zit is onze kat muppet, hij is tamelijk groot dus daardoor lijkt de paal wat kleiner dan hij is. Kat mag trouwens niet weg ;)
Ja! Ik! Ik wil hem! :P
Ennnn alvast gefeliciteerd met je verjaardag :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
miss_meeko

Ok :) Dat is snel! :icon_biggrin:

En dank je wel :)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wel even kijken hoe ik die ga vervoeren, trouwens (Ik ben soms een tikje overenthousiast :P) Kan hij uit elkaar? Past hij in een auto?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

Grote gebruikte krabpaal

Bericht door eireann »

Gewoon de bus mee in Voleuse :)
**Self Rescuing Princess**
miss_meeko

Toran vindt het niet erg om hem bij je langs te brengen. Moeten we alleen even kijken wanneer, een keer naar zijn werk. Dan hoeft alleen de bovenkant er een beetje af en dan blijft hij steviger.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ok, yay! Laat maar weten :)
miss_meeko

:( paste heel toch niet door het trapgat, dus in 5 delen uit elkaar geschroeft en in de berging gezet. Nog wel makkelijk in elkaar te zetten hoor!

Maar nu, ruimte voor de nieuwe! :static:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Als hij bij jullie niet door het trapgat past zal het hier wel helemaal niet door het trapgat passen :P
Boefje

Bericht door Boefje »

Oe, jammer dat ie al weg is. Dan wil ik graag weten waar je die krabpaal vandaan hebt. Wij zoeken er ook een voor onze katten maar tot nog toe komen we alleen van die lage dingen tegen.
colet

Bericht door colet »

Boefje, deze staat ook bij Ranzijn in Aalsmeer. Met nog tig andere krabpalen.
Overigens heb ik een hoge gezien bij crownless en de how-to-do-it-yourself gevraagd. Bij tijd over en de juiste plaatsbepaling ga ik die zelf knutselen :)

Al hoewel...gisteren viel mijn poes van haar krabpaal af, ze was namelijk een tikje wild aan het doen. Voor mijn gemeodsrust is dat veel beter bij lage hoogten :icon_biggrin:
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Wij hebben de onze bij de Intratuin gekocht. Hij lijkt erg op degene in het plaatje. :)
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Pluu

Bericht door Pluu »

colet schreef:Al hoewel...gisteren viel mijn poes van haar krabpaal af, ze was namelijk een tikje wild aan het doen. Voor mijn gemeodsrust is dat veel beter bij lage hoogten :icon_biggrin:
Poezel lopen ook op schuttingen. En springen of vallen daar soms af. Poezen kunnen wel tegen een stootje. Daz ook de reden waarom ze die capriolen durven uithalen: omdat ze weten dat het wel weer goed komt.
miss_meeko

Mijn krabpaal had ik toen via marktplaats gekocht bij een particulier en mijn huidige komt bij een internetwinkel de huisdiersuper vandaan. Zal ook even een plaatje spammen. Deze is iets minder hoog, wel groter en steviger. Speciaal ook voor meerdere en zware katten

Bij zooplus en witjes verzendhuis hebben ze ook vrij veel grote krabpalen (internetwinkels)

Maar dit is mijn nieuwe:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Pluu

Bericht door Pluu »

Mooi! Zou Poezel ook geweldig hebben gevonden, zo'n ding. Maar bij ons is er geen plaats voor. En ik zou bang zijn dat Poezel het té leuk gaat vinden en we onze kat nooit meer zien. Een trapje moeten pakken op je poes te kunnen aaien is ook weer zoiets.. wij wonen gelijkvloers dus we komen de poes overal tegen. Maar soms is ze op bezoek bij Dak's ouders, die hebben een zolder, dus die zien de kat soms de halve dag niet. Als een poes omhoog kan dan doet een poes dat...

Dus vandaar dat ik geen paal wil die boven aaihoogte uit komt.

Maar wel een mooi ding! Ik snap helemaal dat je een nieuwe wilde, tis best een blikvanger zo in je interieur, juist bij zo'n groot ding in de kamer waar je vaak bent wil je dat het ook een beetje mooi is.
Gesloten