Omdat mijn krabpaal (nou ja, die van de katten) na een paar jaar intensief gebruik wel redelijk wat gebruikssporen heeft krijg ik zondag een nieuwe voor mijn verjaardag. Volgens sommigen heb ik groot gelijk maar anderen vinden dat de paal nog best een tijd had meegekunt. Practisch gezien is dat ook zo, maar ja, ik wil nu eenmaal graag een nieuwe.
Mocht iemand er interesse in hebben, laat het even weten dan kan je hem in ruil voor een doosje lekkere bonbons (zonder nootjes of alcohol erin) komen ophalen!
Paal is trouwens plafondhoog en de kat die erop zit is onze kat muppet, hij is tamelijk groot dus daardoor lijkt de paal wat kleiner dan hij is. Kat mag trouwens niet weg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Omdat mijn krabpaal (nou ja, die van de katten) na een paar jaar intensief gebruik wel redelijk wat gebruikssporen heeft krijg ik zondag een nieuwe voor mijn verjaardag. Volgens sommigen heb ik groot gelijk maar anderen vinden dat de paal nog best een tijd had meegekunt. Practisch gezien is dat ook zo, maar ja, ik wil nu eenmaal graag een nieuwe.
Mocht iemand er interesse in hebben, laat het even weten dan kan je hem in ruil voor een doosje lekkere bonbons (zonder nootjes of alcohol erin) komen ophalen!
Paal is trouwens plafondhoog en de kat die erop zit is onze kat muppet, hij is tamelijk groot dus daardoor lijkt de paal wat kleiner dan hij is. Kat mag trouwens niet weg
Ja! Ik! Ik wil hem!
Ennnn alvast gefeliciteerd met je verjaardag
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Toran vindt het niet erg om hem bij je langs te brengen. Moeten we alleen even kijken wanneer, een keer naar zijn werk. Dan hoeft alleen de bovenkant er een beetje af en dan blijft hij steviger.
Oe, jammer dat ie al weg is. Dan wil ik graag weten waar je die krabpaal vandaan hebt. Wij zoeken er ook een voor onze katten maar tot nog toe komen we alleen van die lage dingen tegen.
Boefje, deze staat ook bij Ranzijn in Aalsmeer. Met nog tig andere krabpalen.
Overigens heb ik een hoge gezien bij crownless en de how-to-do-it-yourself gevraagd. Bij tijd over en de juiste plaatsbepaling ga ik die zelf knutselen
Al hoewel...gisteren viel mijn poes van haar krabpaal af, ze was namelijk een tikje wild aan het doen. Voor mijn gemeodsrust is dat veel beter bij lage hoogten :icon_biggrin:
colet schreef:Al hoewel...gisteren viel mijn poes van haar krabpaal af, ze was namelijk een tikje wild aan het doen. Voor mijn gemeodsrust is dat veel beter bij lage hoogten :icon_biggrin:
Poezel lopen ook op schuttingen. En springen of vallen daar soms af. Poezen kunnen wel tegen een stootje. Daz ook de reden waarom ze die capriolen durven uithalen: omdat ze weten dat het wel weer goed komt.
Mijn krabpaal had ik toen via marktplaats gekocht bij een particulier en mijn huidige komt bij een internetwinkel de huisdiersuper vandaan. Zal ook even een plaatje spammen. Deze is iets minder hoog, wel groter en steviger. Speciaal ook voor meerdere en zware katten
Bij zooplus en witjes verzendhuis hebben ze ook vrij veel grote krabpalen (internetwinkels)
Maar dit is mijn nieuwe:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dus vandaar dat ik geen paal wil die boven aaihoogte uit komt.
Maar wel een mooi ding! Ik snap helemaal dat je een nieuwe wilde, tis best een blikvanger zo in je interieur, juist bij zo'n groot ding in de kamer waar je vaak bent wil je dat het ook een beetje mooi is.