Het enige label dat ik op mijzelf kan plakken en wat redelijk kloppend is, is het label van masochist. Maar das ook weer zo kaal en 1 dimensionaal.
En daarna loop ik hopeloos vast in labelland…(kweetechtweldatikhetnietmoetwillendielabelsmaartoch!)
Oke..wie helpt mij aan wat kloppende alleszeggende labels?
Het probleem begint al bij het label: onderdanig.Ik ben niet onderdanig zoals de meesten dat blijkbaar opvatten. Ik ben niet van nature onderdanig en al helemaal niet dienstbaar of volgzaam. O, dan ben je zeker zo’n irritante rel-sub? Nee, ondanks mijn zucht naar een passend label past het rel-sub label ook niet! Ik ben best onderdanig te krijgen, graag zelfs, maar daar moet dan het liefst wel wat dwang aan te pas komen. Mag zowel fysiek als mentaal zijn ;-) Label=Dwangsub?
Ik heb geen behoefte aan begeleiding, bescherming of sturing in mijn dagelijks leven, en ik voel niet de innerlijke behoefte om een Dom op een voetstuk te zetten. Aan de voeten van een Dom zitten doet mij niets, in de zin van benadrukken van de ongelijke machtsverhouding. Een collar en boeien zijn voor mij praktische hulpstukken tijdens een spel, je kan mij er geinig aan mee trekken of vastzetten, maar ik voel niet de emotionele lading van de machtsoverdracht die sommige anderen daar wel bij voelen. Ik voel me niet naakt/kaal als de collar of boeien weer af gaan.
O, maar wacht…..dan ben je vast een switch? Volgens mij niet hoor, ik voel geen behoefte om iemand te domineren.
Ik ben dol op mentale spelletjes waarin de ander mij te slim af is of me met mijn mond vol tanden zet. Ik vind het fijn om tegen mijn tegenspeler op te kijken als in respect en bewondering voor vindingrijkheid , flitsende geest,of durf, maar niet omdat die ander Dominant is. Ik vind het fijn om te vechten.
Ik houd van ruig ,primair en fysiek spel, en van aandacht , en van wat vaderlijk geduld, wat perversiteiten hier en daar, en liefde. En ja, ik houd van een seksuele dynamiek tijdens een spel, maar ik identificeer me niet als lustsub.
Arrgghhhhh….wat ben ik nu eigenlijk labelgewijs?
Disclaimer; Dit is geen contactadvertentie!

Jullie nog labelsuggesties?
-Welke labels passen jullie op jezelf toe die je kloppend vind?