Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Daantje
Contacteer:

Re: Baby kletspraat

Bericht door Daantje »

kitten schreef:Mijn ex wilde stiekem heel graag een derde meisje. Hij zag zich wel als meidenpapa en had zijn aanmeldformulier voor de "papa's-van-3-dochters-club" al klaar liggen. Ja, die bestaat.
Als je dan al 3 dochters hebt mag je niet ook nog een zoon hebben. :neenee:

Wat is dat voor achter-de-komma-regeltjesneukerij?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja, draagdoek overdag is echt super handig, heb je je handen in elk geval vrij. En wij deden 'snachts Erwt op een aankleedkussen tussen onze eigen kussens in in bed. Dan heb je niet het idee dat je er snel bovenop gaat liggen ofzo :X
Crownless

Bericht door Crownless »

Zou je alsnog lid mogen worden als je zoon eigenlijk een dochter is met de verkeerde genitaliën?

En stickerbaby is idd herkenbaar. Ik weet nog dat ik licht slapen verkoos boven niet slapen. En uiteindelijk er vertrouwen in had dat ik mijn kind niet zou pletten.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ja, ik slaap ook af en toe wel samen in bed, maar ben bang te diep in slaap te komen en dan toch die deken over zijn hoofd te trekken ofzo.. Het is niet helemaal rationeel. ;) Ik heb vannacht trouwens heerlijk geslapen. Voordeel van mislukte borstvoeding is dat Pieter vannacht alle voedingen deed en ik dus kon blijven liggen. Werd wel wakker, maar sliep ook weer heel snel in.

Draagdoek heb ik gisteren erbij gepakt, zorgde idd wel voor vrije handen (en een heerlijk slapende baby).

En inderdaad, best een gekke baby. Hopelijk gaat ie vooral meer lekker vinden dan C. :)
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik ben dan weer jaloers op alle draagdoekdragers. Knul vindt het te warm, en met z'n inmiddels ruim 8 kilo is hem dragen allang niet meer relaxed (al ben ik inmiddels over de spierpijn heen en gaat boodschappen tillen zowat moeiteloos. Go mama krachttraining!).

Gelukkig vindt hij zichzelf entertainen in de box wel ok... voor een half uurtje ofzo. :frusty: :static:

Inmiddels word ik knettergek van meneer. Hij heeft ontdekt dat hij kan gillen. En hard! Vooral een feest als je net hem een boertje wil laten doen (metal heeft me onvoldoende voorbereid op babygilletjes in je oor) En dat is soms zomaar, soms omdat ie honger heeft, soms omdat zn luier vol zit. Shiiiiit, ik had net zn huiltjes door. Als ie nu huilt is het meteen 'ik ben over de zeik en ontroostbaar want je snapt mijn gegil niet, whaaaaaaaaa'. Damn, Knul, als je nou niet je gebruiksaanwijzing verandert als ik net denk dat het makkelijk is. Want dat ontroostbare duurt een eeuwigheid minuut of 5.

Maar dan lacht ie uiteindelijk weer, en kirt ie een beetje terug :inluv: en hij lijkt me echt vast te pakken als ik m optil. En hij is de wereld aan het ontdekken. Hij kijkt naar z'n handjes/speeltjes/knuffels alsof hij een boek aan het lezen is. Op z'n buik liggen vindt ie het einde (voor 5 minuten). Hoe ie dat zelf voor elkaar krijgt, of hoe je terugrolt, dat heeft ie nog niet door. Komt vast binnenkort.

En mijn goth, het cliché 'ze groeien zo snel' is zo waar. Soms mis ik het hummeltje van amper een week oud.

En ik maak me een beetje zorgen. Hij wordt nu al ouder geschat door zn lengte. Gaat hij daar last van krijgen?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Mack

Bericht door Mack »

Crownless schreef: En ik maak me een beetje zorgen. Hij wordt nu al ouder geschat door zn lengte. Gaat hij daar last van krijgen?
Nee hoor, hij gaat gewoon "wat" langer worden dan Bryan ... :light:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Yara

Bericht door Yara »

Dragen is ook een kwestie van goede materialen en oefening. Te warm is zorgen voor luchtige materialen en niet teveel kleding aan. 8 kilo op mijn buik vind ik ook wat zwaar, maar vanmorgen via een ander forum een draagmeet en even met iemand geoefend met R op mijn rug krijgen. Zo fijn daarna slapend jongetje op mijn rug. <3
Ik weet alleen jouw knul niet bepaald makkelijk te knopen is en dan is oefenen extra moeilijk.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Is een draagzak geen optie Crownless? Ik vind voor mezelf de draagdoek vooral thuis fijn en zie mezelf niet zo gauw buitenshuis dragen (vooral niet als dat betekent dat ik in een parkeergarage moet gaan knopen). Heb nu dus ook nog een draagzak te leen om uit te proberen, ben er toevallig vanmiddag voor het eerst mee naar de intratuin geweest. Was niet warm en ik had 'm supersnel aan.
Yara

Bericht door Yara »

Draagzak of meitai vind ik inderdaad fijn als ik onderweg moet inknopen. Doeken in garages zijn gewoon niet zo handig. Maar ik loop ook veel vanaf huis en als ik lang moet dragen heb ik ook veel liever de doek want dat zit lekkerder.

Je hebt trouwens ook speciale draagzakken die extra luchtig zijn. Ik kan wel even zoeken welke dat waren als je wil
kitten

Bericht door kitten »

Vannacht heel levendig gedroomd dat ik was bevallen en dat iedereen te laat was behalve de kinderen. Het was razendsnel gegaan en iedereen was nog onderweg. Het was een meisje.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik moet hem hier ook even spammen

:inluv: :inluv: :inluv: :static: :static: :static: :inluv: :inluv: :inluv:

download/file.php?mode=view&id=4670
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
**Self Rescuing Princess**
Yara

Bericht door Yara »

Nice! Dat is wel iets heel anders als mijn joolz. :)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

So pretty!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Jaaaa, nog steeds heel veel hartjes voor die kinderwagen Anne! Hij is helemaal jou!

Boem, vandaag alweer 34 weken! Baby is het in mijn buik aan het vieren terwijl ik dit typ, geloof ik :lol:. Gynaecoloog zei net dat baby al een stuk ingedaald is, dus da's op zich positief, alleen een beetje jammer dat haar voorspelling ook was dat ik dus alleen maar meer pijn ga hebben de komende weken. Nu al veel last van bekken/heupen/rug, dus eigenlijk alle beweging doet zeer, en ze verwacht niet dat dat nog heel veel beter gaat worden. Maar baby groeit wel lekker, dus da's fijn! Alleen zit wel heel ver naar binnen, dus minder dikke buik aan de buitenkant en minder plek voor organen aan de binnenkant. Stiekem mag 'ie er van mij nu al wel uit, zes weken duurt lang!!!
:inluv:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Komt goed Sabrina, nog even de puntjes op de i zetten daar binnen!
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie