Instant seks

Gesloten
oeps2

Re: Instant seks

Bericht door oeps2 »

pardon
ik ben dr weg van :arrow:
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Tja .. ik heb er weer een serieus vervolg van willen maken maar dat is een beetje gefaalt.
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Weer terug on-topic dan.
En ik zal dan even iets herhalen wat ik op de vorige pagina al heb gepost.
Mr.Castor schreef:zullen we, terwijl we op juffies antwoord wachten, verder discussieren over fuckbuddies?

Het zijn nameljik natuurlijk niet alleen mannen die als fuckbuddies iets doen. Er zullen vast ook genoeg vrouwen zijn die zich in zo'n situatie bevinden of willen bevinden?
Evy

Bericht door Evy »

Hmm... het topic is behoorlijk off-topic geworden... Maar hier dan nog maar een poging tot een serieus antwoord.

Instant seks is echt zó makkelijk te krijgen. Lang leven het internet.
Er zijn behoorlijk wat sites waar de nadruk ligt op het scoren van een seks date, bijvoorbeeld http://www.sdc.com" onclick="window.open(this.href);return false; (Swingers Dating Club) en http://www.swingersnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Zeker als vrouw ben je de bekende speld in een hooiberg en heb je het er voor het uitkiezen. Als je je aanmeldt word je overspoeld met reacties. Veel stellen die op zoek zijn naar een vrouw 'erbij' en veel single mannen die op zoek zijn naar een seksdate.

Ik ben zelf een jaartje actief geweest op SDC. Voelde me net een kind in een snoepwinkel. :-)

En qua veiligheid... tja. Natuurlijk moet je je gezond verstand gebruiken en kom je met mensenkennis een heel eind. Even mailen/chatten met iemand en je kunt een hoop inschatten. Ook werkt SDC met een validatie-systeem, oftewel als je iemand gedate hebt kun je een validatie achterlaten, waarmee je o.a. bevestigt dat iemand inderdaad is wie hij beweert te zijn. Single mannen met een aantal validaties kun je (mits hij jouw smaak is natuurlijk) gerust daten. Heb gelukkig nooit iets vervelends meegemaakt. Natuurlijk wel de 'veiligheidsregels' in acht nemen (iemand doorgeven waar je bent, met wie, niet thuis afspreken etc.).

Nog een voordeel van SDC, de meeste profielen hebben foto's erbij. Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt. ;-)

Ik zou zeggen: have fun! Plekken genoeg om een fuckbuddy te scoren. (ik scoorde er zelfs m'n huidige partner....)
roos

Bericht door roos »

Idd zo is het, zoals ik ook al in een reactie zei. Maar dat was niet het antwoord wat Juffie wou horen, ik had haar vraag verkeerd begrepen. Het ging ergens anders om, ik weet nog steeds niet waar het dan wel om gaat: Wel willen maar niet doen? :roll:
kitten

Bericht door kitten »

Oh, dat is een handige link zeg, SDC. :icon_biggrin: tnx!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

roos schreef:Idd zo is het, zoals ik ook al in een reactie zei. Maar dat was niet het antwoord wat Juffie wou horen, ik had haar vraag verkeerd begrepen. Het ging ergens anders om, ik weet nog steeds niet waar het dan wel om gaat: Wel willen maar niet doen? :roll:
Nou... ik had niet echt een doel toen ik dit topic opende. Het was in ieder geval niet bedoeld als vacature ofzo ;)
De reden erachter was meer: Is dit herkenbaar voor meer singles, en zo ja, hoe gaan jullie ermee om?

Ik bemerk bij mezelf een strijd tussen gevoel en verstand. Mijn gevoel zegt: Go with the flow, je bent maar 1 keer jong, whatever. Je doet er niemand kwaad mee als je een beetje van het leven geniet nu. Maar anderzijds...
Ik ben opgevoed met het idee dat je zuinig moest zijn op jezelf. Nou ook weer niet zo dat ik maagd moest blijven tot in het huwelijk hoor en handjes boven de dekens, maar toch... Er blijft toch wel iets van achter natuurlijk.

Een tweede ding is: Vaak als ik zo'n bui heb, dan wil ik het ook gewoon NU! Ik zou bij wijze van spreken, net zoals je een vib o.i.d. uit de kast trekt, een fuckbuddy uit de kast willen plukken. ;)

Als ik zo'n bui heb, dan ontstaat die spontaan, en zou ik er ook vanuit spontaniteit iets mee willen doen. (Zoals je dan op dat moment, dat je zin krijgt, met je partner gaat vrijen). Maar, met een levend mens, een fuckbuddy, heb je toch te maken met 2 agenda's, misschien kan hij het moment dat JIJ wilt wel niet, dan wordt het morgenavond, volgende week... ennieweej, het kan heel goed zijn dat ik dan morgenavond geen zin heb.

/biecht-modus aan/
Vorig weekend met een heel goed vriendje en vriendinnetje naar de boat geweest, parenclubavond, en me daar prima vermaakt met een totaal onbekende. ;)
Uiteraard, je bent in een club, dus de kans en gelegenheid tot seks is groot, maar tussen hem en mij ontstond het spontaan. :)
/biecht-modus uit/

Ik denk dat dát het dus vooral is. Spontaniteit. En niet teveel plannen, regelen en erover nadenken.
MILF :grin_ani:
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ik heb een tijdje een fuckbuddy gehad, en voor mij was het perfect. Okee, het was niet helemaal alleen een fuckbuddy, ten minste, mijn idee daarvan is dat het echt alleen maar seks is, en dit was iets meer, al was het zéker geen relatie. Heb hem leren kennen op een datingsite, en we zijn gaan daten omdat we bij elkaar om de hoek woonden. Het klikte, maar er waren totaal geen kriebels, we vonden elkaar aantrekkelijk en aardig, maar geen verliefdheid. Ik heb met hem zo'n 2 a 3 maanden regelmatig afgesproken. Soms waren dat avondjes stappen waarna we bij één van ons bleven slapen, soms gingen we samen eten of film kijken.. En soms kreeg ik een smsje om half 12 's nachts of ik thuis was, een fuckbuddy dichtbij hebben is héél handig in 't geval van spontane zin... :clown: Al kan de ander altijd niet thuis zijn ofzo, maar dat kan ook als ik nu spontaan zin krijg, Fade is ook niet altijd thuis.

Anyway; mocht ik ooit nog vrijgezel worden of om wat voor een andere reden dan ook behoefte hebben aan seks met een ander, dan zal ik dat waarschijnlijk weer in deze vorm zoeken. Ik vind het namelijk wel fijn om een beetje een band te krijgen met iemand, om ook gewoon leuke dingen te kunnen doen samen. En ik voel me beter op m'n gemak als ik iemand wat beter ken, vind eerste keren maar eng.
JerryM

Bericht door JerryM »

Je wilt toch blijkbaar iets onmogelijks, en NU die pik, en ook zeker zijn dat i goed is, knap is, en geen eikel die je na 15min gefrustreerd in bed laat liggen.
En dat alles zonder een filterprocedure.

Als man heb je het dan wat makkelijker, er zijn zat betaalde mogelijkheden.
Voor vrouwen zijn er ook wel betaalde mogelijkheden.

Maar anders zal er toch enig voorwerk voor gedaan moeten worden.

Als verlegen jongen zou ik het ideaal vinden als meer vrouwen wat gerichter zouden zijn. En dan niet eens subtiel, bij mij werkt Neuken? heel goed. Denk ik. Probeer het eens :P

En als je het eigenlijk vooral om de sex gaat, waarom zou je dan iemand eerst moeten leren kennen?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Daar heb je inderdaad gelijk in .. ook iets wat ik al eerder aankaarte ...
Bij mij zou die openingszin ook best aardig wat kans van slagen hebben bijvoorbeeld.
Waarom zijn vrouwen toch altijd zo .... "voorzichtig"?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

JerryM schreef: Als verlegen jongen zou ik het ideaal vinden als meer vrouwen wat gerichter zouden zijn. En dan niet eens subtiel, bij mij werkt Neuken? heel goed. Denk ik. Probeer het eens :P
Nah, wie weet! Grinnn
JerryM schreef: En als je het eigenlijk vooral om de sex gaat, waarom zou je dan iemand eerst moeten leren kennen?
Het gaat me niet per definitie alleen om seks, ik zou veel liever iets vastigs willen hebben met iemand. Liefst een relatie, maar bij gebrek aan, dan een bedmaatje. Daarbij, het zou prettig zijn als ik vaker dan 1 keer met een maatje zou kunnen doen, en dan is het toch wel erg prettig als je iemand een beetje kent en ook op persoonlijk vlak een beetje een klik hebt.

Enne... ja, je wilt toch wel een klein beetje weten met wie je te maken hebt voordat je wilt dat iemand weet waar je huis woont enzo.
MILF :grin_ani:
oeps2

Bericht door oeps2 »

hoeft niet perse hoor
tis ook spannend zonder info ;)
inkie

Bericht door inkie »

Nou ik ben het absoluut met juffie eens.....
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Ik zou ook geen sex met een totaal vreemde kunnen hebben... vind het toch wel fijn als ik weet met wie ik mijn bed deel (of de andere plekken die mogelijk zijn.. :twisted: )
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
inkie

Bericht door inkie »

Ook daar ben ik het mee eens....goh dat wordt zo wel een hele makkelijke dag als ik met zoveel eens ben...
Gesloten