ik ben dr weg van

Mr.Castor schreef:zullen we, terwijl we op juffies antwoord wachten, verder discussieren over fuckbuddies?
Het zijn nameljik natuurlijk niet alleen mannen die als fuckbuddies iets doen. Er zullen vast ook genoeg vrouwen zijn die zich in zo'n situatie bevinden of willen bevinden?
Nou... ik had niet echt een doel toen ik dit topic opende. Het was in ieder geval niet bedoeld als vacature ofzoroos schreef:Idd zo is het, zoals ik ook al in een reactie zei. Maar dat was niet het antwoord wat Juffie wou horen, ik had haar vraag verkeerd begrepen. Het ging ergens anders om, ik weet nog steeds niet waar het dan wel om gaat: Wel willen maar niet doen?
Nah, wie weet! GrinnnJerryM schreef: Als verlegen jongen zou ik het ideaal vinden als meer vrouwen wat gerichter zouden zijn. En dan niet eens subtiel, bij mij werkt Neuken? heel goed. Denk ik. Probeer het eens![]()
Het gaat me niet per definitie alleen om seks, ik zou veel liever iets vastigs willen hebben met iemand. Liefst een relatie, maar bij gebrek aan, dan een bedmaatje. Daarbij, het zou prettig zijn als ik vaker dan 1 keer met een maatje zou kunnen doen, en dan is het toch wel erg prettig als je iemand een beetje kent en ook op persoonlijk vlak een beetje een klik hebt.JerryM schreef: En als je het eigenlijk vooral om de sex gaat, waarom zou je dan iemand eerst moeten leren kennen?