Nu ben ik de laatste tijd wat aan het rond kijken geweest voor een Dominant of in ieder geval voor een date, lol, whatever. Ik vertel dan altijd dat ik een vriend heb, die mij het gunt dat ik af en toe buiten de deur eet. Dat hij sub is, zeg ik er niet bij, tot er in het gesprek niet meer omheen te draaien valt. Want erover liegen is nou ook weer niet nodig. Waarom ik het eerst vermijd? Omdat, als ik wel meteen vertel dat ik een sub heb, ze meteen vragen of die mee doet, of het mijn cuckold is, etc etc. Bovendien gaan ze er vanuit dat ik niks hoef te overleggen én dat mijn sub wel op de welpjes zal passen. Immers, een male-sub heeft niks in te brengen toch?
Een aanname die over meisjessubs toch niet zo vaak en zo makkelijk wordt gemaakt.
Nu begin ik te vermoeden dat dat niet alleen gebrek aan inzicht is, maar ook een gevolg van, tevens mijn stelling:
Ik was benieuwd naar jullie visies hierop.Mannelijke subs gaan verder in hun overgave en gaan makkelijker/eerder over tot totale machtsoverdracht bij een Meesteres,
terwijl vrouwelijke subs langer de touwtjes in handen houden en meer eisen van hun Meester voor ze zich écht ver overgeven.