Oh, ik wil wel missionaris, heerlijk! Maar hondjes of amazone is ook lekker hoor! Alhoewel ik het zelf, over het algemeen, fijner vind om niet de controlerende partij te zijn. Liever dat hij het bepaald, en dat ik hem dan ondersteun ofzo.
Hoe lang? Ligt eraan. Maar tussen 10 minuten een een kwartier ofzo max, aan 1 stuk? Daarna gaat het inderdaad ook soms wat vervelen, tenzij hij nét een heel goed plekje raakt, dan mag het tijden duren...
Ik vind vaker wat korter neuken tijdens één vrijpartij ook lekker. Even tussendoor iets anders doen, en weer actie. Leuke bezigheden voor een saai avondje of een zondagmiddag...
Ik hou van zachte, tedere, lieve vrijseks, dan gaat het wat rustiger, maar ik hou ook van harde, stampende, snelle beukseks. Dat gaat dan zo snel en met een dusdanige impact dat ik dat zelf ook minder lang volhoud, want ik probeer, ook al lig ik onderop, altijd wel mee te bewegen.
Heb ooit weleens met een ex in bed gelegen en gedacht: 'vent, kom alsjeblieft klaar, ben het helemaal zat...'
Maar tegenwoordig heb ik dat soort gedachten vrijwel nooit..