Hoe lang 'moet' neuken eigenlijk duren?

Voleuse

Re: Hoe lang 'moet' neuken eigenlijk duren?

Bericht door Voleuse »

kitten schreef:Ik wil niet eens gewoon missionaris. :biggrin:
:clown: Ik dacht ik pak iets standaards. Mja, BDSM forum. Khad beter iets anders kunnen kiezen misschien :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

grinnnn nee joh! Geniet van wat je lekker vindt, ja toch? :biggrin: :biggrin:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Oh, ik wil wel missionaris, heerlijk! Maar hondjes of amazone is ook lekker hoor! Alhoewel ik het zelf, over het algemeen, fijner vind om niet de controlerende partij te zijn. Liever dat hij het bepaald, en dat ik hem dan ondersteun ofzo.

Hoe lang? Ligt eraan. Maar tussen 10 minuten een een kwartier ofzo max, aan 1 stuk? Daarna gaat het inderdaad ook soms wat vervelen, tenzij hij nét een heel goed plekje raakt, dan mag het tijden duren...

Ik vind vaker wat korter neuken tijdens één vrijpartij ook lekker. Even tussendoor iets anders doen, en weer actie. Leuke bezigheden voor een saai avondje of een zondagmiddag... ;)

Ik hou van zachte, tedere, lieve vrijseks, dan gaat het wat rustiger, maar ik hou ook van harde, stampende, snelle beukseks. Dat gaat dan zo snel en met een dusdanige impact dat ik dat zelf ook minder lang volhoud, want ik probeer, ook al lig ik onderop, altijd wel mee te bewegen.

Heb ooit weleens met een ex in bed gelegen en gedacht: 'vent, kom alsjeblieft klaar, ben het helemaal zat...' :roll:
Maar tegenwoordig heb ik dat soort gedachten vrijwel nooit.. :hypocrite:
MILF :grin_ani:
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Nou ok.. een reactie van een van de heren dan.. :mrgreen:

Ik heb niet echt een tijd voor het neuken... zolang het lekker is en beide genieten ervan... vooral doorgaan zou ik dan zeggen...
Ik kan mijn orgasme redelijk uitstellen... tenzij ik vreselijk geil ben... dan duurt het iets korter.. :hypocrite:

Ik kan trouwens net zoveel genieten van een vluggertje als van een lange sexpartij met allerlei standjes.. dus voor mij is het lastig te zeggen hoe lang "het" moet duren...

:amen:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Eigenlijk wel een beetje wat Dreamer zegt.

Dat verschilt echt per neukpartij en per partner.
Ik hou ook wel van vluggertjes op zn tijd. Vooral als ik supergeil ben, maar dat betekend niet dat er daarna niks meer gebeurd.
Dat vluggertje is (met een enkele uitzondering) dan nog maar het begin. :devilish:
Het liefst neuk ik toch wel wat langer.
20 minuten tot een half uur is bij mij niet vreemd. Regelmatig ook langer.
Moet er wel bij zeggen dat er dan ook wel regelmatig van standje wordt gewisseld.
Ook wil ik nog wel eens wisselen in intensiteit en dergelijke.
Een neukpartij moet niet saai en eentonig zijn.
Het moet leuk, spannend en opwindend zijn en dat kan op een legio aan manieren.

En zoals gezegd ..... Altijd rekening houden met je partner, wat hij/zij wel of niet aan kan.
SmPlayMaster

Bericht door SmPlayMaster »

Mijn tweede post op dit forum en het gaat al over neuken! :P

Het is iedere keer weer anders. Soms ben ik 5 minuten bezig en denk ik "nu moet het maar gebeuren" en op andere momenten (andere partner) kan ik urenlang bezig zijn met de nodige pauzes, knuffelen en andere lekkere activiteiten. Er is ook verschil of het vanilla neuken of tijdens-of-na-een-BDSM-spel-neuken is.

De behoefte van de partner is hierin ook belangrijk. Wil ze het liefst kort of kan het haar niet lang genoeg duren? Dat je er samen plezier aan beleeft vind ik belangrijker dan de tijdsduur. Maar gemiddeld neem ik er toch best veel tijd voor... :yummie:
Geela

Bericht door Geela »

Het verschilt gewoon. Het ligt eraan hoe lang t geleden is, hoe geil we zijn, etc. En 't is allemaal gewoon lekker! Als het lang duurt, wel graag een standjeswissel.. anders kom ik niet meer overeind. En hij op d'n duur ook niet.. maar dat is dan weer een ander iets ;)
pluis

Bericht door pluis »

Hmz.. Ik ben n beetje een diesel, neukgewijs. Lange ritten geven 't meest bevredigende resultaat.

Qua vrijen/ spelen heb ik sowieso een voorkeur voor lang, geloof ik, en de opbouw wil wel meehelpen in waar ik bevredigd door raak. Hoe meer opbouw, hoe minder neuken er 'nodig' is. Gemiddeld (laten we zeggen bij n vrijpartij van 45-60 min) denk ik dat ik toch wel 20 minuten bezigheid wens, en dat is dan met minimale onderbrekingen (dus net genoeg voor n standjeswissel, ofzo). De intensiteit wisselt dan vaak wel sterk.

Ben ik al twee uur lang opgegeild, meerdere malen klaargekomen, al over m'n 'geilheidspiek' heen, dan is vijf/ tien minuten explosief neuken ook goed. Als t neuken 'vroeg' in de sex begint, dan kun je maar beter n beetje uithoudingsvermogen hebben (of t niet erg vinden dat ik na n half uur om 'seconds' kom vragen). Euh, of je moet een van die mensen zijn die post-orgasme niet direct ook niet meer geil is, en t geen enkel punt vindt om nog eens uitgebreid met mij bezig te zijn (speeltjes geen probleem).

Magoe, ik ben (aan de reacties van anderen te merken) geen standaardverhaal.

Liefs,

diesel-pluis..
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Mr.Castor schreef: 20 minuten tot een half uur is bij mij niet vreemd. Regelmatig ook langer.
Serieus? Nog langer?

Nah, ik heb weleens in bed gelegen en gedacht: 'Vent kom alsjeblieft klaar, ik begin echt te slijten van binnen...' :roll:
MILF :grin_ani:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Als het heel lang is, beetje bevochtigen en doorgaan :) Of glijmiddel wellicht maar daar heb ik heel weinig ervaring mee.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

jaaahhh wat chippie zegt!
nimueh

Bericht door nimueh »

Mmmh, hangt van mijn mood af... soms kan ik me er echt in verliezen (maar dan heb ik doorgaans een uitgebreid voorspel nodig) en dan kan het lang duren (denk ik, ik heb ook al geen timer bij de hand op zo'n momenten). Maar vaker ben ik gewoon snel afgeleid. En als het te lang duurt wordt ik én moe én begin ik na te denken (boodschappenlijstjes maken etc).
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Ik blijf erbij dat een goed voorspel ertoe bijdraagd dat de sex langer, lekkerder en intenser is.. vind het ook bij sex horen... en zoals ik al eerder zei... een keer een vluggertje op zijn tijd is ook wel erg lekker.. maar er goed de tijd voor nemen is absoluut de moeite waard vind ik :D
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Triskelis

Bericht door Triskelis »

Hoe lang 'moet' neuken eigenlijk duren?
"Moeten is dwang" leerde ik vroeger thuis al,
en ik ben dol op dwang !
(waarschijnlijk bedoelde men het thuis in een andere context)

Maar, het moet niet een bepaalde tijd.
kort kan leuk zijn, hangt zoals alles van de omstandigheden af.

Maar de vriendinnetjes die het klaarkomen door neuken niet tegen konden houden, ja die wil ik dan graag martelen door lang te neuken. Lang is dan ruim meer dan een uur. En als ik het eenmaal uitgesteld heb, dan lukt dat ook wel uren...
Soms veranderen van standje kan dan helpen, maar vooral het klaarkomen van haar, die blik, dat smeken, die angst, de wetenschap dat het niet te ontlopen is.

Het is iets moois: gedwongen orgasme.
noni

Bericht door noni »

Een simpele maar gemeende reaktie:
het kan me niet lang genoeg duren....
:bloos:
Het moest zo lekker niet zijn!
Gesloten