De lasten van polyamorie

Gesloten
eireann
Site Admin

Re: De lasten van polyamorie

Bericht door eireann »

:static: goed zo kitten! Probeer het vrolijk en positief te brengen, lastig als je er eigenlijk geen zin in hebt, maar ik denk dat hoe jij er in staat gaat bepalen hoe zij er in staat... als ze twijvel ziet, is er ruimte om de discussie aan te gaan, en dat hoeft helemaal niet. Want jij bent dubbel gelukkig :)
**Self Rescuing Princess**
Cera

Bericht door Cera »

Kitten, succes! En als je moeder denkt dat je vreemd gaat dan valt poly (tenminste in mijn beleving) mee. Je kunt ook aan haar vragen wat ze denkt over de Dacrael-situatie. Misschien weet ze al meer dan je denkt en maakt dit het gesprek wat makkelijker.
chell

Bericht door chell »

Succes kitten!
skaoot

Bericht door skaoot »

Succes kitten!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
curious

Bericht door curious »

hopelijk pikt ze het goed op kitten ... het is jouw leven, dus hoe kan ze het veroordelen (ik weet ... erg positief benaderd!)

Evengoed succes met het gesprek. Ooit moet ik ook mijn ouders op de hoogte brengen ............ So i now the feeling.
thaliya

Bericht door thaliya »

Succes!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
leonietje

Bericht door leonietje »

succes!!!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

succes
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Succes Kitten!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
kitten

Bericht door kitten »

Nou. :) Viel mee. Ze vindt het vreemd, maar de ongelukkige blik bleef uit. Vreemd genoeg kan ze zich niet herinneren dat ik op mijn 20e al van mijn eerste poly relatie had verteld en dat mijn vader toen ze kwaad was geworden. Haar reactie toen ik begon over toen was "zie je wel! Dat dacht ik toen al!", dus ik helemaal verbaasd, want ik herinner me het gesprek levendig, ik weet nog waar ik zat, waar zij zaten, tot en met het stofje van de stoel waar ik naar had zitten staren tijdens dat gesprek.

Nog gehad over wat je kinderen vertelt en zo en volgens mij vond ze dat ik het wel goed aanpakte. :)

Pffffff... *opgelucht*
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Fijn dat ze het goed oppikte kitten!
En gaan jullie het Dacraels ouders ook vertellen nu?
Cera

Bericht door Cera »

Kitten, super stoer dat je het aan je moeder hebt verteld en fijn dat ze het goed oppakte!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik denk dat ouders ook meer opgelucht zijn als ze weten dat alles ok is en jullie gelukkige relatie (met meerderen) hebben dan dat ze denken dat je vreemdgaat. Dan denken ze misschien dat er een reden is waar je niet over wil/kan praten waarom je Heerscher zou bedriegen.
Maar yay!
Cera

Bericht door Cera »

Hoe heb je het nu eigenlijk aangepakt, kitten? Ik bedoel, hoe ben je er over begonnen?
Dacrael

Bericht door Dacrael »

kitten schreef:Nou. :) Viel mee. Ze vindt het vreemd, maar de ongelukkige blik bleef uit. Vreemd genoeg kan ze zich niet herinneren dat ik op mijn 20e al van mijn eerste poly relatie had verteld en dat mijn vader toen ze kwaad was geworden. Haar reactie toen ik begon over toen was "zie je wel! Dat dacht ik toen al!", dus ik helemaal verbaasd, want ik herinner me het gesprek levendig, ik weet nog waar ik zat, waar zij zaten, tot en met het stofje van de stoel waar ik naar had zitten staren tijdens dat gesprek.

Nog gehad over wat je kinderen vertelt en zo en volgens mij vond ze dat ik het wel goed aanpakte. :)

Pffffff... *opgelucht*
:static: Yay! Zo trots op mijn meisje! :yes: :thumbsup: :willhaben: :kiss:
Gesloten